Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. oktober 2013

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 25. september
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hallå Brusk,
    har du blitt kommunist og kurdisk frihetskjemper?
    Tok ikke du bilde av meg, på Sunderland museum, høsten 2004?
    Har du det bildet enda, lurte jeg.
    Hva het Gabriella og Julian, i din leilighet, til etternavn, forresten?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • 18. oktober
  • Brûsk Silêman Kurdo
    Brûsk Silêman Kurdo
    Hei Erik ! det er lenge siden...jeg er ikke kommunist, og har alltid vært en kurdisk frihetskjemper Jeg så meldingen din bare nå. det er så merkelig at jeg ikke så den før
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Brusk,
    jeg bare så at du har vært på partiet rød sin valgvake.
    Jeg har vært aktiv i høyre, og jeg er nordmann, så jeg har ikke noe sterke synspunkter på kurdisk frihetskamp.
    Bare så du vet det.
    Du sendte Friend Request, for en ved navn Salsa Suave.
    Var det han vi kalte Muhammed, som bodde i 'din' leilighet, i the Forge?
    En fra Rimi sa at melding min havnet under 'other', av en eller annen grunn.
    Jeg vet ikke hva det kommer av.
    Vi ble jo introdusert av ei tysk computing-dame, som bodde, i 'min' leilighet.
    Før hu flytta, til Marr House, (het det vel), sammen med Nelufer.
    Husker du hva hu tyske computing-dama het?
    (Hu gikk vel på ditt årstrinn, på Computing.
    Noe sånt).
    Møtte du Frode Eika Sandnes forresten, da han var i Sunderland, høsten 2004?
    Husker du fikk e-poster fra han.
    Han er visst høyt oppe nå, i HIOA.
    Artig å høre fra deg igjen.
    Hva driver du med for tiden?
    Har du vært med å krige, nede i Syria/Kurdistan, (eller hva det heter)?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Jeg har forresten jobba sammen med fire kurdisk-tyrkiske søsken, på Rimi Bjørndal.
    (I tilfelle jeg ikke sa det, i Sunderland).
    Det var Hava, Sema, Songül og Muhammed Özgyr.
    Og foreldra deres jobba der og, (for et vaskefirma), med å vaske gulvet, på Rimi Bjørndal, i 1997 deromkring, vel.
    (Disse var fra Holmlia).
    Det er mange andre ting jeg ikke husker, fra Sunderland.
    Hva het Julian, (i din leilighet), til etternavn, forresten?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Brûsk Silêman Kurdo
    Brûsk Silêman Kurdo
    Hei Erik! Jeg beklager for at jeg svarer bare nå. det er mange som klager at jeg ikke svarer fort
    Jeg er ikke så flink til å huske navn.jeg husker ikke hva venninne til Nuliyfer heter
    Jeg har ikke noe kontakt med Frode siden jeg ikke er student lenger. Jeg har bodd på Holmlia før det kan hende at jeg kjenner de menneskene du har nevnt.
    Hvis du er i Oslo, kan jeg gjerne drikke en kaffe sammen med deg hvis du vil Jeg ser at du har skrevet bøker. Det er bra ..du er flink
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Brusk,
    det er ikke noe hastverk, det er bare artig å høre fra folk fra Sunderland.
    Kan det ha vært Katrin Fischer som var Nelufer sin venninne?
    Jeg er ikke så glad i kaffe.
    Min farmor Ågot var nesten som min mor, under oppveksten, og hun drakk alltid kaffe med sine søsken etc., men min far drakk ikke kaffe, og ikke jeg heller.
    Jeg drakk mest cola, og i Sunderland så drakk jeg jo mye øl, som du sikkert husker.
    Og jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian', på jobb i Oslo, det var derfor jeg flyttet til Sunderland, i 2004.
    Så jeg er aldri i Oslo, for tiden.
    Ikke før jeg får rettighetene mine, av myndighetene.
    Jeg har bedt politiet om å etterforske, og fortelle meg hva som foregår, men de vil ikke gjøre jobben sin.
    Jeg skriver memoarer, for jeg dro tilbake til University of Sunderland, (Clanny House), i 2011.
    Men jeg ble kastet ut, og måtte bo på hostell, (Azalea Lodge), for prøve-løslatte kriminelle osv., så jeg satt bare på rommet, og kjedet meg. Men jeg hadde en PC, så jeg begynte å skrive memoar-bøker, for jeg hadde ikke internett der, eller noe annet å gjøre.
    Jeg tror ikke at Nelufer er på Facebook.
    Hva het Julian til etternavn?
    Hva het Leyla til etternavn, (hun som var tyrkisk-kurdisk fra London vel).
    Hva het Iwo til etternavn?
    Hva het Gabriella til etternavn?
    Jeg skriver om tiden i Sunderland nå, så derfor jeg spørr.
    Jeg husker at du dro meg med på søndagstur til Sunderland Museum and Winter Gardens, en av de første helgene, i Sunderland.
    Og så tok du et bilde av meg, i trappen, i the Winter Garden.
    Jeg kunne ha brukt det bildet, på utsiden av boken fra Sunderland, tenkte jeg.
    Men jeg flyttet mye rundt, i 2005, og jeg måtte flykte fra Kvelde, (jeg jobbet på en gård, for min onkel Martin, våren/sommeren 2005), og fikk ikke tatt med tingene mine, til Liverpool, (hvor jeg endte opp).
    Pia, (som du var snill og lånte bort rommet ditt til), hun bor jo i Oslo.
    Men jeg har ikke noe kontakt med Pia, for jeg får ikke min arv, etter bestemor Ingeborg, som døde i 2009.
    Så jeg blir lurt, (siden jeg bor i England), av de andre i min slekt.
    Men du kan jo høre om hun vil drikke kaffe likevel.
    Hun heter Pia Ribsskog og jobber i Norsk Forbund for Utviklingshemmede.
    Hennes venninne heter Siv Hansen, tror jeg, og bor i Hurum, (tror jeg).
    (Det var hun som leide rommet til Muhammed, for £100, jul/nyttår 2004/2005).
    Takk for Facebook-melding uansett.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter