Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 19. oktober 2013

Mer fra Facebook

  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Magnar,
    sorry at jeg maser mye.
    Kan det ha vært Katrin Fisher, som flytta, sammen med hu Nelufer, fra 'min' leilighet, til Marr House, (het det vel):
    Det er jo en del år siden, og jeg ble vel best kjent med Iwo, Dörte, Federica og Rosario.
    Jeg får prøve å skrive til de og.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Magnar Skorven
    Magnar Skorven
    Det kan vere, Eg hugsar ikkje det namnet eller ansiktet. Men det var mykje folk der så.
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    ja, det er sant det.
    Jeg synes at hu er vanskelig å huske navnet på selv, selv om jeg bodde sammen med henne i en måned eller to, før hu og Nelufer bytta leilighet.
    Jeg får skrive til henne direkte og spørre.
    Fant henne på han Muhammed, (som kaller seg noe med Salsa nå), fra Brusk sin leilighet, sin venneliste.
    Hu Rosario som jeg sendte deg Friend Request-suggestion for.
    Hu arrangerte fest, i 'vår' leilighet, sammen med Federica, etter at Katrin og Nelufer hadde flytta, forresten.
    Sorry hvis det blir mange meldinger!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter