Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. oktober 2013

Mer fra Facebook






Roar Edmann og 7 andre personer kommenterte et innlegg.














  • May-Britt Johanssonhar publisert påDu vet du er fra Kalbakken/Grorud når...


    May-Britt Johansson var med Siri O Ribsskog og 15 andre.









    Liker ·  · 2. september 2012 kl. 11:02 · 










    • 16 personer liker dette.














    • Geir Knaplund Tidlig 70-tall? Groruddalen ungdomskole? (Mener å gjenkjenne noen her ja). 

      2. september 2012 kl. 11:13 · Liker · 2
















    • Zuzan Cerveny Moseng som klasseforstander 

      2. september 2012 kl. 13:29 · Liker · 2
















    • Ragnhild Langø Der var også lillebror... Jan Simon på høyresiden.. 

      23. oktober kl. 14:42 · Liker · 1
















    • Ketil Wardenær Moseng hadde jeg og i matte trur eg, og i tillegg ledet han frimerkeklubb på kveldstid der nede på Groruddalen skole.
      Og May-Britt sjøl?
      Lot seg ikke tagge?
      Tipping er gøy.......bakerst til venstre?


      23. oktober kl. 15:23 · Liker · 1
















    • Zuzan Cerveny May-Britt er nr 2 til venstre for Moseng, hun er tagget feil

      23. oktober kl. 15:41 · Liker · 2
















    • Ketil Wardenær Tippet feil jeg da, men hun lar seg ikke tagge (grunnen er at ansiktet ikke blir "lest" som ansikt av systemet) som er litt pussig akkurat i dette tilfellet imo.....men men.

      23. oktober kl. 15:48 · Liker · 1
















    • Zuzan Cerveny nei det er fordi hun allerede er tagget i bildet... Karin Andersen som står til høyre for May-Britt er blitt tagget som May-Britt Johansson

      23. oktober kl. 15:51 · Liker · 1
















    • Ketil Wardenær Skal ikke være lett nei!

      23. oktober kl. 15:53 · Liker · 1
















    • Zuzan Cerveny hehe 

      23. oktober kl. 15:54 · Liker
















    • Roar Edmann Jeg har lagt inn en liste over alle lærere fra Nordtvet på den tiden. Ligger et godt stykke bakover i tid her, men den beste måten er å søke gjennom bildebasen.Der vil du finne lista.

      23. oktober kl. 18:11 via mobil · Liker · 2
















    • Wenche Schjønberg Hviklet år er dette?

      24. oktober kl. 19:18 · Liker
















    • Guri Eggen Det er vel i 1972/73 tror jeg. Begynte på vidregående i 74,

      i går kl. 07:31 · Liker
















    • Sigmund Olafsen Ganske sikker på at det der er 8.klasse, 8b på Groruddalen ungdomsskole 1972/73, Moseng var mattelærer.

      i går kl. 08:03 · Liker · 2
















    • Siri O Ribsskog Jeg er helt sikker på at det er klasse 8 B. Det er jeg som la ut bildet her på FB, og det er riktige årstall Sigmund og Guri har angitt.

      for ca. en time siden · Redigert · Liker
















    • Roar Edmann Et godt eksempel på hvor viktig det er å datere bilder som blir tatt, for i fremtiden kan mye historie bli glemt.

      for 49 minutter siden via mobil · Liker
















    • Siri O Ribsskog Jeg hadde datert det da jeg scannet og la det ut, men den som har lagt det ut under "Vi som vokste....." har ikke gjort det...

      for 36 minutter siden · Redigert · Liker
















    • Roar Edmann Det finnes for eksempel muligheter til å stadfeste bildet, ved å finne frem klasselistene, muligens kan det stå nedskrevet i klasseprotokollen etc. Alle disse kildene har vi i Byarivet. Det er en del av saksbehandlingen som vi gjør daglig. Noen ganger ...Vis mer

      for 34 minutter siden via mobil · Liker
















    • Roar Edmann Og til enkelte som enda ikke forstår hvor viktig det er å merke bildet med fotograf og opphav.. Foruten den stakkars fotografen som skal tjene sitt verk, uten at andre skal slå mynt på dette.

      for 22 minutter siden via mobil · Liker
















    • Erik Ribsskog Het du Ribsskog på den tida da Siri O Ribsskog.

      (Jeg er ikke fra Kalbakken, men har jobba som butikksjef, på Rimi Kalbakken, (tidligere ICA Kalbakken og Edda kino/Bolighuset Matsenter i tidligere Høyres Hus for Oslo Øst/Groruddalen), fra høsten 2000 til våren/sommeren 2001).

      Var det du som jobba på Kreditkassen på Helsfyr, studieåret 1991/92, da jeg gikk det andre året, på NHI, på Fyrstikktorget, på Helsfyr?

      Jeg skulle bare ta ut noen penger i ei luke, i banken, og han som satt der, ropte på deg, siden jeg også het Ribsskog.

      Var du gift med Ståle Ribsskog?

      Dere bodde vel også i Skansen Terrasse 23, på Ellingsrudåsen, en periode.

      Like før jeg flytta inn der, på Ungbo, tilfeldigvis.

      For jeg fikk et julekort, til dere en gang, (jula 1993 kanskje), som jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av.

      Det ble veldig rart husker jeg.

      Jeg har også jobbet på Matland/OBS Triaden, fra 1990 til 1992, og ei kollega av meg der, (Fanny fra Island), flytta også til Skansen Terrasse 23, (husker jeg).

      Så det er mye rart.

      Mvh.

      Erik Ribsskog




















      Bloggarkiv

      Populære innlegg

      Om meg

      Bildet mitt
      Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

      Totalt antall sidevisninger

      Etiketter