Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. oktober 2013

Nå har det vært to immigranter her, (den siste timen cirka), for å levere mat, som jeg ikke har bestilt. Det er jo terror

PIC_3308

PIC_3309

PIC_3310

PIC_3311

PIC_3312

PIC_3313

PS.

Nå var det en tredje her og, (hvis det er mulig å se på bildet):

PIC_3314

PS 2.

Og en fjerde:

PIC_3315

PS 3.

Han første av disse fire, stilte seg under soveromsvinduet mitt.

(Av en eller annen grunn).

Etter at jeg hadde forklart han, at jeg ikke hadde bestilt noe mat.

Så han var enklere å fotografere, enn tre siste.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Nå var det en femte her og.

(Cirka klokken 23).

Men bildene ble kanskje for mørke.

PS 5.

Her er mer om dette:

PIC_3316

PIC_3317

PIC_3318

PS 6.

Nå var den sjette 'mørkhudet-matleverings-immigranten', på døra mi, for å levere mat.

Han stod litt utefor soveromsvinduet mitt, og prøvde å ringe og sånn, vel.

Han ba meg også om å åpne døra.

Etter at jeg hadde sagt det, at jeg ikke hadde bestilt mat.

Og beklaget og sagt 'sorry', flere ganger.

Men jeg ser ikke noe grunn til å åpne døra, når jeg kan prate gjennom døra.

Og ikke har bestilt mat, liksom.

Så sånn er det.

PS 7.

Her er mer om dette:

PIC_3335

PIC_3336

PIC_3337

PIC_3338

PIC_3339

PIC_3340

PS 7.

Nå var den sjuende 'fargede-immigrant-matlevereren', på døra mi, cirka ved midnatt:

PIC_3342

PIC_3343

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter