Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. november 2013

Her kan man se det, at i 2010, så sendte jeg en søknad, om å endre mitt navn, til Erik Løvenbalk Ribsskog

2010 skifte navn

http://johncons-mirror.blogspot.co.uk/2013/11/jeg-sendte-en-e-post-til-skatt-sr.html

PS.

Og så begynner danskene en Wikipedia-artikkel, om Løvenbalk, året etter(!), (altså i 2011):

wiki løvenbalk

http://da.wikipedia.org/w/index.php?title=Løvenbalk&action=history

PS 2.

Og her skriver de noe nedsettende, om en av mine Løvenbalk-forfedre:

nedsettende forfedre

http://da.wikipedia.org/w/index.php?title=Løvenbalk&oldid=7253994

PS 3.

Men dette er noe jeg har funnet om, på et dansk nettsted, for slektsforskning, like etter at min mormor døde, i 2009.

Og jeg sendte kopi av dette, da jeg søkte om å hete Erik Løvenbalk Ribsskog, i 2010.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her er mer om dette:

jensen løvenbalk

(Samme link som øverst i bloggposten).

PS 5.

Jeg kan også ta med om det.

At jeg har lest det, på et dansk nettsted.

(Som jeg vel har skrevet om, på bloggen, tidligere).

At broren til denne jomfruen av de gamle Lunge'r.

Han var forresten prest.

Så jeg må nesten si at det virker som, at kong Christoffer II og denne jomfru av de gamle Lunge'r.

(Som barna til ble kalt Løvenbalk).

At de var som gift, (siden svogeren til kongen var prest liksom, så er det vel ikke så galt, å si det.

De kan jo ha blitt gift, (med broren som prest), uten at så mange fikk vite om dette, for eksempel).

Så fant denne danske kongen seg ei øst-europeisk kone.

Og med henne fikk han forfedrene til Oldenburg-dynastiet.

(Det vil si vårt eget kongehus, osv).

Så det er nok derfor at min mormor en gang sa det, (på 80-tallet, i Stavern), at hun syntes at jeg burde bli konge og 'igge den Håkon Magnus'.

Siden jeg liksom er finere, enn kongefamilien, da.

Siden jeg er etter den jomfruen av de gamle Lunge'r, (som var den første kona, må man vel si).

Og ikke etter hu 'hore-kona', (eller hva man skal kalle henne), fra Øst-Europa, som het Regitza, (eller noe sånt), da.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter