Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 2. november 2013

Jeg sendte en e-post til Merseyside-politiet





Gmail - Harassment from Hungry House








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Harassment from Hungry House










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Sat, Nov 2, 2013 at 9:31 PM





To:
commcen@merseyside.pnn.police.uk


Cc:
Liverpool Direct <liverpool.direct@liverpool.gov.uk>


Bcc:
"emb.london" <emb.london@mfa.no>








Hi,

I got a phone-call on my mobile now at 20.51 from 0773 826 4224.

A woman said she worked for a company named Hungry House and accused
me of having placed a 'bogus' order.

I'm an economist, and I've worked for fifteen years in retail and I've
also worked with delivering fast-food, as an extra-job, in Norway.

So I know that food like that are sometimes up to ten times more
expensive, than buying from a grocery-store.

So I 'never' order fast food, (at least not when I'm unemployed, like now).

And I certainly don't place bogus orders.

Last weekend I had forteen bogus pizza-delivery-guys on my door.

I called the police, since one of them started to act treatening.

And the reference-number is: 1578 - 28 October 2013.

(This was a call-centre in Liverpool One, that was the Police
Department, that I spoke with).

The Police-woman said she would inform the neighbourhood-police about this.

And didn't investigate who placed the bogus orders in my name.

This is like terror to me.

It's not fun to know that any moment someone could knock on my door
wanting money for food I haven't ordered.

And fourteen times in two times.

It's like terror.

And now this.

(Terror from the Hungry House-woman).

Even if someone had placed an order in my name, it doesn't mean I placed it.

My wifi-dongle wasn't working, the other day, and I went to the
library, here in Spellow, to do my job-search.

I tried to delete my CV from the library-computer, after using it, but
this wasn't possible, it seemed.

Also, the library-computer was lying on the floor, and not in its box.

So the electriciy-wire suddently fell out, and I had to put it back,
to get to log on again.

This is poor data-sequrity, I think.

Someone could have gotten access to my e-mail, if I hadn't been able
to put the electricity-wire back in.

I therefore also send this as a complaint to the Council.

And to the Norwegian Embassy in London, (since I'm from Norway).

Erik Ribsskog

PS.

The Hungry House-woman said she would call the Police.

And accused me of placing bogus orders.

This is harassment and insults, (and lies), which are probably some
type of crime, I guess.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter