Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. november 2013

Min Bok 6 - Kapittel 51: Og enda mer fra the Forge

Det var også sånn, forresten.

At en gang, som Brusk inviterte meg inn, i nabo-leiligheten.

Så satt han med en laptop, i lounge-en der, (husker jeg).

Og så viste han meg vel noen e-poster, fra Frode Eika Sandnes, (mener jeg å huske).

Og så forklarte han det, at han hadde problemer, (som meg), med Frode Eika Sandnes, da.

(Når det gjaldt å få godkjent fag, i Sunderland.

Sånn at disse passet inn i en grad, fra HiO IU.

Og sånn at han kunne få studielånet sitt utbetalt, (fra Lånekassa), da).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og Brusk forklarte vel også det.

At problemene hans med Frode Eika Sandnes.

De gikk ut over studiene hans, i Sunderland.

(Noe sånt).

Men Brusk forklarte det da, (husker jeg).

At han ikke tok det så nøye, om han ikke fikk så mange studiepoeng, dette studieåret, i Sunderland.

Men han var fornøyd uansett, (sa han), siden han lærte mye om britisk kultur osv. da, (iløpet av dette året).

(Noe sånt).

Så jeg får prøve å huske, hvordan Brusk forklarte dette, igjen.

Og si noe av det samme, hvis noen lurer på, hvordan det gikk med studiene mine, i Sunderland, da.

(Noe som ikke gikk så bra, (grunnet problemer med HiO IU med mere).

Som jeg har skrevet om tidligere.

Og som jeg også skal komme tilbake til, seinere i denne boken).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Federica, hu sa en gang det, i leiligheten, (utenom sammenhengen vel), at hu ikke likte Berlusconi, (som på den her tida var statsminister i Italia), husker jeg.

(Av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var ikke bare Dörte og Gabriella, som spurte meg, om jeg ville smake på matretter, fra deres hjemland, (henholdsvis Tyskland og Bulgaria vel), husker jeg.

Rosiario ville også, (noen få ganger), spørre meg, om jeg ville smake på hennes spesialitet, (tror jeg at det må ha vært), som var 'tortilla de patata', (eller noe sånt), husker jeg.

Dette var vel eggerøre, (eller omelett), med potetbiter, (tror jeg).

(Noe sånt).

Og Rosario spurte meg vel, et par-tre ganger, (tror jeg at det var), iløpet av den tida, som jeg bodde, på the Forge.

Om jeg ville ha en smak, av denne tradisjonelle spanske retten da, (var det vel).

(Av en eller annen grunn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, i Sunderland.

Og dette tenkte jeg at jeg skulle prøve å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 6.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter