Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 3. desember 2013

Enda mer fra Facebook







Lars Hellerud


Eller stod mellom T-bane vognene fra Furuset til Lindeberg..............

Liker ·  ·  · Ikke følg innlegget lenger · 7. oktober 2012 kl. 14:35










  • 17 personer liker dette.












  • Vise 3 kommentarer til














  • Kai Evjen Turte det

    1. desember kl. 01:36 · Liker · 1
















  • Erik Ribsskog Ricky Bricen: Er du i slekt med Marvin Bricen som var lagføreren min, i Geværkompaniet, (fra juli 1992 til juni 1993).

    Trenger noe skriftlig fra han angående frostskade i militæret.
    ...Vis mer


    for 23 minutter siden · Liker
















  • Ricky Bricen Det er jeg. Legg til Max Møller og skriv til han.

    for 15 minutter siden via mobil · Liker
















  • Erik Ribsskog Ok,

    jeg hadde dessverre glemt mellomnavna hans.

    Takk for hjelp!

    Marvin Bricen sa forresten en gang på lagsrommet, at han hadde en søster, som var så uimotståelig sexy/deilig.

    Var det hu Silvanny Bricen, (hu kjente stjerna)?

    Jeg leita etter Marvin Bricen på Facebook, og syntes at jeg fant noe med Hanne Krogh, som slektning.

    (Hvis jeg ikke roter).

    Kjenner også sønnen til Hanne Krogh, (nemlig Sverre Krogh), fra#quiz-show, (på irc), hvor jeg var op, på 90-tallet.

    Og har bodd på Ungbo, (i Skansen Terrasse 23), sammen med ei fra Lindeberg vel, som het Maylinn, (eller noe sånt vel), ei som vanka mye på Oslo City og som var født på slutten av 70-tallet vel, og som hadde ei venninne, med grønnfarge i håret vel, og enda ei venninne, fra Lindeberg, som var veldig slank og pen, husker jeg.

    Marvin Bricen kjente også Fanney fra Island og OBS Triaden, som bodde i samme oppgang som meg, i Skansen Terrasse.

    Men jeg får skrive til Max Møller her, om frostskade fra vinterøvelse.

    Takk for hjelp!

    Mvh.

    Erik Ribsskog















    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter