Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. desember 2013

Jeg lurer på om det her er Fanney fra OBS Triaden

fanney obs triaden

PS.

Her er mer om dette:

  • Samtale startet i dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog

    Hei,
    er det Fanney fra OBS Triaden og Skansen Terrasse 23?
    Jeg har noen arbeidssaker og sånn nå, og bor i England.
    Var det Annie hun eldste kassalederen vår het?
    En gang så spilte Glenn Hesler og jeg fotball, i Ungbo-leiligheten, i kjelleren, i Skansen Terrasse 23.
    (Det var fotball-VM.
    Og det var første gang, som Norge var med i fotball-VM.
    Sommeren 1994.
    Så vi hadde litt fotball-dilla.
    Og dette var en inne-ball, (fra Rykkinnhallen, hvor jeg hadde jobba på TG 94, vel.
    Og vi spilte bare i gangen, hvor det ganske nylig var malt, og det ikke var noe som kunne bli ødelagt).
    Så dukka du og ei annen nabokone opp der.
    Du var vel muilgens gravid, på den tida, tror jeg.
    Men dere sa ikke noe, når jeg åpna døra.
    Ville dere se på at vi spilte?
    Eller var dere sure og skulle klage?
    Dette var ikke lett å skjønne.
    Håper det er riktig person.
    Husker også at jeg lånte en hvit joggebukse av deg, på slalomtur.
    Du sa jeg kunne bli forkjøla, siden jeg hadde tryna, på slalomski, og fått snø på buksene.
    Og ikke hadde lange underbukser.
    Men jeg hadde aldri stått på slalom før.
    Jeg hadde ikke engang langrennski, under oppveksten, må jeg si.
    Men jeg har en omsorgssvikt-sak mot min far nå.
    Men min søster Pia og stesøster Christell, de hadde slalomski, (og sikkert langgrenn-ski og).
    Men de bodde i et annet hus, på Bergeråsen.
    I tilfelle du lurte på hvorfor jeg ikke var noe flink til å stå på slalom.
    Du kjente også Marvin Bricen, husker jeg at Bricen sa, i militæret.
    Er det Silvanny Bricen som er hans søster?
    For Marvin Bricen skrøyt sånn av henne, i militæret, og sa at hu var uimotståelig deilig.
    Noe sånt.
    Men hvis man ser hu på TV, så er det vel kanskje litt tvil ihvertfall, om det er henne.
    Selv om jeg har trodd det, i tidligere år, ihvertfall.
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter