Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. desember 2013

Jeg sendte en ny e-post til Høyre





Gmail - Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Jobbsøknad








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Ny oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Jobbsøknad










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Fri, Dec 20, 2013 at 3:52 AM





To:
Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Cc:
sande.vgs@vfk.no, fampo@hotmail.com








Hei,

hvis ikke dere sender attest og kursbevis nå.

Så kommer min gamle Rettslære-lærerinne Helle, fra Sande videregående,
(skoleåret 1987/88), med alt flesket sitt, og legger seg oppå dere,
til dere gir dere.

(Noe sånt).

Vennligst slutt med tull og tøys nå.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/11/15
Subject: Oppdatering/Fwd: Jobbsøknad
To: Finn Egil Holm <feh@frp.no>
Cc: Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>


Hei,

jeg kom på noe mer, dessuten.

Faren min produserte køyesenger, og solgte disse i Aftenposten, og
kjørte de inn til Oslo, et par ganger i uka, kanskje.

Men av en uklar grunn så dro han en gang med fly til Vestlandet,
(eller noe), på en slags forretningsreise.

Og da han kom tilbake så hadde han hilst på Carl I. Hagen på flyet,
(på begynnelsen av 80-tallet), sa han.

Faren min stemte FRP allerede ved valget i 1981, vel.

Og jeg ville da stemme FRP, jeg og, (siden jeg så opp til faren min,
på den her tida), i skolevalget, på barneskolen, (Berger skole).

Men FRP ble stigmatisert av lærere, (Leif Tangen vel), og elever,
(Roger Edvartsen tror jeg).

For jeg måtte klage for å få lov å stemme FRP.

For FRP sine stemmesedler lå ikke framme, i musikkrommet, på skolevalget, i 81.

Så Leif Tangen, (som er i SV), måtte hente disse.

Jeg hadde bra karakterer på handel og kontor, noen år seinere.

Og kom inn på en skole i Drammen, selv om jeg bodde i Vestfold, (siden
Vestfold og Buskerud hadde en samarbeidsavtale).

Dette var russeåret, 1989, (for jeg ville gå datalinja).

Og Magne Winnem, (en fra Røyken, som jeg ikke kjente før dette året).

Og hans kamerat Stein, (fra Hurum vel, som gikk i en parallell-klasse).

Vi dro på Drammensmessa, sommeren 1989, var det vel.

Og det var valgår, og Fremskrittspartiet hadde stand der.

Stein var FRP-er, og han likte ikke utlendinger.

Så han spurte en på FRP sin stand, om det ikke var sånn, at FRP var
mot utlendinger, liksom.

(Noe sånt).

Og da svarte han FRP-politikeren, at Fremskrittspartiet var et
liberalt parti, som var for fri innvandring.

Så Stein ble jo lang i maska da, (må man vel si).

Så det er vel det som er, med Fremskrittspartiet.

For Venstre er vel det liberale partiet, i Norge.

Mens Høyre er det konservative partiet.

Men Fremskrittspartiet er Anders Langes parti mot skatter, (eller noe sånt).

Så Fremskrittspartiet er vel bare noen bygdeidioter, eller harry-er,
(eller noe sånt).

Høyre er konservative, Venstre er liberale.

Og FRP-ere, de er alt mulig rart, vel.

Så det er vel egentlig bare et slags tulle-parti.

Eller et protest-parti, kanskje.

Car I. Hagen sin fanclub, kan man vel kanskje kalle det.

Det er vanskelig for meg å se hva som er FRP sin ideologi, liksom.

Så å jobbe for FRP, det kunne jeg ikke tenkt meg.

Selv om det sikkert er mange dyktige folk der, som ville blitt mobba,
i andre partier.

Så det er kanskje mobbeoffernes parti.

Og de prøver å finne en smart løsning, i alle saker.

Eller, et populistisk parti, er det vel, som de kaller FRP.

Så FRP snur seg, etter vinden, hele tiden.

Og har ikke en fast politikk, som Venstre og Høyre.

Som er to partier som jeg liker bra.

Siden jeg vel er liberal-konservativ, (vil jeg si).

Selv om jeg ikke er noen ekspert på dette.

For det var ikke jeg som prata mest, på FRP sin stand, på Drammensmessa, i 1989.

Det var Stein og Winnem.

Så jeg er ikke så opptatt av politikk, egentlig.

Det er sånn at jeg noen ganger blir dratt med, på politiske møter, (av Winnem).

Men det er alltid på Winnem sitt initsjativ, da.

Jeg har masse rare slektninger og problemer med å etablere meg.

Så disse problemene, (med mine slektninger), står nok først i køen, hos meg.

(Må jeg si).

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2013/11/14
Subject: Re: Jobbsøknad
To: Finn Egil Holm <feh@frp.no>


Hei,

dette har ikke jeg sendt dere, dette er noe spoofing fra noen som har
lest min blogg.

Jeg hadde en kamerat på Bergeråsen som prøvde å dra meg med på
åpningen av Fremskrittspartiet i Svelvik, på 80-tallet.

Nemlig Ulf Havmo.

Men han hadde prøvd å drepe meg, (må man vel si), et par år før det igjen.

Så det var jeg ikke interessert i, (for å si det sånn).

Jeg syntes at FRP virka litt harry, og syntes at Høyre virka mer stuerent.

Så jeg var med Magne Winnem på et par møter, hos Unge Høyre, i Høyres
Hus, i Stortingsgata, på begynnelsen av 90-tallet.

Så det med Høyre stemmer.

Det var Jan Tore Sanner som brukte meg som rådgiver.

(Sammen med Winnem).

Men jeg syntes det ble litt rart, at folk som Winnem og Havmo,
absolutt skulle ra meg med, inn i politikken.

Så jeg gadd ikke å være med på mer enn et eller to møter, med Unge Høyre.

Sanner ville at jeg skulle rydde opp i det norske lovverket og.

Og det hadde jeg ikke peiling på hvordan jeg skulle gjøre.

Og jeg var rådgiver for Unge Høyre sitt skolevalg-program, i 1991.

Den første dagen jeg var i Høyres Hus.

Og den andre dagen, så skulle jeg liksom rydde opp i Norges lover.

Jeg fikk for mye ansvar for tidlig, syntes jeg.

Og jeg ville ikke være i en klikk med Winnem, i Høyre.

Jeg satsa på karriære i næringslivet, egentlig.

Det med Høyre var bare som noe sosialt, som Winnem presenterte det som, for meg.

Noe sånt.

Og jeg fikk aldri noe i posten, (giroer for eksempel), fra Unge Høyre/Høyre.

Og jeg har kontaktet mange i Høyre, for å få attest, for
rådgivingsarbeid og noe webdesign, (på Høyre sine web-sider), siden
Winnem dro med en diskett med Høyre sine websider hjem til meg, (for
at vi skulle fikse noen buger, enda jeg ikke hadde lært webdesign, men
kun hadde fått meg internett), i 1996 eller 1997, vel.

Men Høyre/Unge Høyre/Sanner vil ikke sende kursbevis/attest for
rådgivingsarbeid og webdesign, (for Winnem og jeg fant noen buger vel,
selv om vi ikke egentlig skjønte HTML, så bra).

Så jeg er lei av politikk, må jeg si.

Så det her er jeg ikke interessert i, dessverre.

Det er nok noen av mine blogglesere, som prøver å tulle med meg.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Har overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, (på jobb), i 2003.

Får ikke mine rettigheter fra politiet, og har flykta til England.

Hvis dere hos Fremkrittspartiet har/får justisministeren, så kan dere
kanskje klage litt på Kripos, som ikke vil etterforske dette, når jeg
ringte de, (flere ganger), sommeren/høsten 2005, ihvertfall.


2013/11/14 Finn Egil Holm <feh@frp.no>:
> Hei, viser henvendelse under.
>
> Vi har ingen ledige stillinger i FrPs Hovedorganisasjon pr.dato.
>
>
> Med vennlig hilsen
> Fremskrittspartiet
>
> Finn Egil Holm
> Generalsekretær og stabssjef
> Tlf. 23 13 54 15 / 415 22 222
>
> Karl Johans gate 25
> 0159 OSLO
>
> Denne e-posten er kun ment for spesifisert mottaker. Dersom e-posten ved en feiltagelse skulle havne hos andre gjøres det oppmerksom på at innholdet er av privat karakter. De bes i så fall returnere til avsender med opplysning om feilforsendelsen, samt makulere mottatt e-post og alle vedlegg. Enhver bruk av informasjonen i sendingen er i et slikt tilfelle ulovlig.
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 6. november 2013 20:35
> Til: Marianne Nordli; Finn Egil Holm
> Kopi: FrP Epost; Øistein Lid
> Emne: Jobbsøknad
>
> Hei,
>
> jeg søker jobb som markedssjef i Fremskrittspartiet.
>
> Jeg har 10 års erfaring som leder i Rimi, og jeg har drevet egen godtebutikk i flere år.
>
> Jeg var spesialrådgiver, for Høyre, i 1991, men er nå utmeldt derfra.
>
> Mvh
>
> Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter