Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 4. desember 2013

Jeg sendte en oppdatering til Merseyside-politiet

Gmail - Update/Fwd: Order Declined (138611292811918154 - Little Italy Liverpool)
Gmail
Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>

Update/Fwd: Order Declined (138611292811918154 - Little Italy Liverpool)


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>
Wed, Dec 4, 2013 at 12:20 AM
To:
admin@meal2go.com, professional.standards.department.psd@merseyside.pnn.police.uk, ITCGM- Norwegian Consulate <norconsulate@itcgm.co.uk>, admin@lpl-norwegian-consulate.org.uk, !enquiries <enquiries@ipcc.gsi.gov.uk>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, lederne@lederne.no, fampo@hotmail.com, efta-lux@ec.europa.eu, "mail.gva" <mail.gva@efta.int>, "hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, anne-kathrine.skodvin@ica.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "EUteam@amnesty.org" <EUteam@amnesty.org>, "inquiries2@un.org" <inquiries2@un.org>, steve.rotheram.mp@parliament.uk


---------- Forwarded message ----------
From: Little Italy Liverpool <noreply@meal2go.com>
Date: Tue, Dec 3, 2013 at 11:22 PM
Subject: Order Declined (138611292811918154 - Little Italy Liverpool)
To: eribsskog@gmail.com

Meal2Go.com

If you have problem viewing this email please Click here for online version.
Hello Customer!


Live Online Support
Order 138611292811918154 has been declined by Little Italy Liverpool
This is an automated message please do not reply to this email.

Dear Customer

Order 138611292811918154 Not Accepted
We are sorry your order was not accepted by Little Italy Liverpool. They have stated their reason as:
Shop will not deliver to this area. (2)
You can still go back to our website and place your order with other local takeaways.
If you have paid by card online, please rest assured that your payment will be refunded in full.
We are sorry for the inconvenience caused.
Meal2Go Team
Your order below:
Little Italy Liverpool
55 Breck Road

Liverpool L4 2QS
Tel. 01512632635
Order TypeDelivery
Payment
Pay on delivery
Order Time
03/12/2013 23:22
Customer
Tel. 07757593021
10 Keith Court Keith Avenue LIVERPOOL
L4 5XJ
9.50 + 7.60
Seafood
14’’ Pizzas
+2x Italian Gorgonzola
+2x Pineapple
+2x Black Olives
+2x Herbs
2.50
Garlic mushrooms & cheese
Free Garlic Bread with orders over 12
Total
£19.60
Sub-Total
£19.60
Amount to Collect £19.60
Do not reply to this message.

If you wish to contact Meal2Go.com please use contact details below:


Meal2Go.com
Aquinas House, 63 Warstone Lane, Jewellery Quarter
Birmingham, B18 6NG
Tel: (0121) 236 6150
Fax: (0207) 149 9869
Join Us!
And get discounts exclusive to social networks!
Facebook
Twitter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter