Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. desember 2013

Mer fra Facebook


  • Samtale startet onsdag



  • Erik Ribsskog


    25.12.2013 18:37






    Erik Ribsskog






    Hei Knut,

    er dette Fanney, som vi jobba sammen med på Matland/OBS Triaden, tro:

    https://www.facebook.com/fanney.ingadottir

    Jobber du for Akademikerne?

    Jeg driver å søker om å bli medlem der nå.

    (Blir tullet med av Lederne, Akademikerforbundet og NITO).

    Jeg har gått to år på NHI, (informasjonsbehandling).

    To år ved HiO IU, (IT).

    Og et år ved University of Sunderland, (Computing).

    Jeg har fortsatt en del eksamener igjen å ta.

    Men jeg har en høgskolekandidat-grad, fra HiO IU, (har søkt om Bachelor).

    Og har 33 vekttall, fra NHI og 30 fra HiO IU.

    Het vår eldste kassaleder Annie, (husker du det)?

    Hva het hu Lene du var samboer med igjen, (på Ammerud), til etternavn?

    Hva het Beate, (fra Rasta), til etternavn?

    Hva med kassaleder Helene, (fra Finland), kassaleder Liss og kassaleder Carmen?

    Hva het Marit, (fra en eller annen bygd vel), til etternavn?

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Jeg var på Arvikafestivalen, sommeren år 2000.

    Kjørte dit med full bil, (Rimi-folk).

    Så Laibach, Moby og mange fler, som jeg har glemt.

    Når flytta du dit da?

    Hva het han Kenneth fra Lørenskog, som stjal penger, fra kassaoppgjøret?

    Hvor var det du og Lene dro oss med på slalomtur?

    Var det Norefjell?

    Hva het hu dama hos LO, som du og Lene dro oss med til, (i Storgata, i 1991, må det vel ha vært)?












  • I dag



  • Knut Audun Grodås Hauge


    14:30






    Knut Audun Grodås Hauge






    Hei der. Jeg er ekstremt dårlig på navn, og husker _ingen_ av folkene på Triaden. Det er 23 år siden. Fanney? Annie? Helt ærlig, helt glemt.







    Lene har giftet seg og skiftet navn, var vi hos LO? Men jeg husker Norefjell - det var det.







    Beklager at jeg ikke kan hjelpe, men det er over halve livet siden, og jeg har verken fotografisk hukommelse eller hatt behov for å huske noen av dem. Svært lite kontakt med Lene (det er flere samboere siden, og jeg er et helt annet sted i livet nå).














  • Erik Ribsskog


    14:57






    Erik Ribsskog






    Ok,

    du huska jo Drammen, så jeg på Twitter-kontoen din.

    Du gikk jo på Danvik folkehøyskole, (sammen med Lene), før du begynte på Matland.

    Var det ikke sånn?

    Jeg mener altså ikke hu 'pene Lene' som ble sammen med disponent Skjalg.

    Men jeg mener hu 'dverg-Lene', som du var samboer med.

    Hu bodde i Rælingen husker jeg, (for dere pleide å spørre om jeg skulle sitte på hit og dit).

    Hvis du husker pikenavnet hennes, eller navnet på broren, (som ligna på Martin Gore i Depeche Mode vel), så er det kanskje mulig å finne ut hvem det er.

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    Min farfar Øivind, han huska ting som hadde hendt, da han lå i vugga.

    Og dette sa han til meg, da han var i 60-70-åra, vel.

    (På slutten av 70/begynnelsen av 80-tallet).

    Så det er vel han jeg har arvet hukommelsen min fra, da.

    Det er mulig.

    Hvordan går det med Mille!, forresten.

    Jeg kjente ei trønderdame, i Oslo.

    (Siri Rognli Olsen).

    Som digga Mille og hata Rocky, forresten.

    Men det har jeg vel skrevet til deg om før, tror jeg, (hvis jeg ikke tar helt feil).










    PS.

    Her er mer om dette:

    drammen kagh

    Bloggarkiv

    Populære innlegg

    Om meg

    Bildet mitt
    Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

    Totalt antall sidevisninger

    Etiketter