Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

Wednesday, 31 July 2013

Jeg sendte en e-post til Stavern frikirke





Gmail - To prestebarn fra Larvik








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










To prestebarn fra Larvik










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Jul 31, 2013 at 8:48 PM





To:
"post@stavernfrikirke.no" <post@stavernfrikirke.no>








Hei,

jeg bodde hos mora mi, (Karen Ribsskog), i Jegersborggate, i Larvik, på slutten av 70-tallet.

En gang, så 'fant' søstera mi Pia, Frode Kølner, (fra Trygves gate), og meg, to prestebarn, på vår alder, (jeg er født i 1970), på den andre siden av Nansetgata.


Jeg har ikke noe kontakt med søstera mi og Kølner for tiden, men jeg fant noen skriverer på Origo-gruppen 'Larvik i nær fortid', om at Larvik frikirke lå i 'Lia'.

Og jeg lurer på om det må ha vært sønnen og datteren, (ei langt mørkt hår), til frikirke-presten.


De bodde i etasjen under kirken, sa de.

(Noe sånt).

Og de satt på bak på syklene våre, bort til Arvesen-gården, hvor Frode Kølner, Pia og meg pleide å leke, med masse andre under, (som bodde rundt sykehuset).


En annen gang så var Frode Kølner og jeg i bursdagen til han prestesønnen.

Dette var etter at jeg hadde flytta til faren min, på Bergeråsen.

Men jeg pleide noen ganger å være på helgebesøk i Larvik, for å besøke mora mi, (eller Frode Kølner og dem, på den tida som mora mi bodde i Drammen).


Jeg lurte på hva disse prestebarna, (som vi nesten kidnappa, for skøy), het igjen.

Det er jo så populært i våre dager, å skrive om gamle dager.

Så jeg har skrevet memoarer og lurt på dette.

(Dette var på slutten 70-tallet/begynnelsen av 80-tallet.

Og kirken/presteboligen var den i Johan Sverdrupsgate 3, mistenker jeg ihvertfall, etter å ha lest på lokalhistorie-Wikipedia, for Larvik).

Håper dere har oversikten, for det stod på Larvik i Nær Fortid, (hvor jeg ikke fikk til å skrive nå, av en eller annen grunn), at den kirken deres i Larvik ble slått sammen med frikirken i Stavern, (eller noe lignende), da den ble solgt.


På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Så også på nettsiden deres at en herr Furfjord var med i kirken deres.

Er det faren til Hege Furfjord fra Stavern som jeg møtte på danskebåen Petter Wessel en gang, skoleåret 1988/89?

(Jeg var russ i Drammen, men bodde på Bergeråsen.

Og hadde kommet inn på en samarbeidsavtale mellom Vestfold og Buskerud, siden jeg hadde gode karakterer.

Og Magne Winnem, fra Røyken, i den nye klassen, i Drammen, dro meg med på Danmarkstur da).

Bare lurte.

Ser at hu Hege Furfjord jobber i Oslo nå.

Møtte også Hege Furfjord et par år seinere, da jeg var på sommerferie-besøk hos min mormor Ingeborg Ribsskog, (som snakka dansk), i Stavern.

Kjenner også Cathrine Gran, som bodde i et stort hvitt hus litt utafor Stavern, på 70-tallet.

Mora mi var venninne med mora hennes.

Og min tante Ellen Savoldelli f. Ribsskog, har flytta til Stavern nå, fra Sveits, i 'hippie-ekteskap' med Didrik Beichmann fra forsøksgym, osv.

Og de tuller nå med arven min, etter bestemor Ingeborg.

Siden jeg flyktet til England for snart ti år siden etter å ha overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian', og jeg ble forsøkt drept da jeg var på min onkel Martin Ribsskog sin samboer Grete Ingebrigtsen sin gård i Kvelde.

Så det er mye rart, så jeg tenkte kanskje at disse prestebarna visste noe mer om hvordan det gikk med søstera mi Pia, i Larvik, etter at jeg flytta til faren min, på Bergeråsen, tre-fire år før søstera mi Pia også flytta til min far, (selv om han da hadde flytta fra meg, og til ei dame på Bergeråsen ved navn Haldis Humblen).

Så det er mye rart, så jeg prøver å få tak i folk fra oppveksen min osv., da.

Håper dette er i orden!







Det er noen som følger med på forsikringssaken min mot advokat Rukke

rukke forsikring

Jeg sendte en e-post til Anne-Katrine Skodvin i ICA





Gmail - Email to the Chief Executive's Office








Gmail



Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>










Email to the Chief Executive's Office










Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>




Wed, Jul 31, 2013 at 6:26 PM





To:
anne-kathrine.skodvin@ica.no










---------- Forwarded message ----------
From: <ceo.customerservice@tesco.co.uk>

Date: Wed, Jul 31, 2013 at 2:52 PM
Subject: Email to the Chief Executive's Office
To: eribsskog@gmail.com




Dear Mr Ribsskog

Thank you for your email.

Regrettably, we have nothing further to add however please be assured that your further comments have been noted.


Many thanks once again for contacting the Chief Executive's Office.

Kind regards

David Upstone
Customer Service Executive

Tesco Logo

.................. Original Message ..................

To: ceo.customerservice@tesco.co.uk
From: eribsskog@gmail.com
Received: 30/07/2013


Subject: Update/Fwd: Email to the Chief Executive's Office

Hi,

I've checked on Wikipedia now.

And Storebrand had a profit of NOK 1471 million, in 2010, it says.

http://en.wikipedia.org/wiki/Storebrand

And Tesco had a net income of £124 million, it says.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tesco

So Tesco had a lower profit, even if Tesco has 537 784 employees.

And Storebrand has 2160 employees.

That says something about that Tesco aren't that well run, I think.

Could it be the problem with the baskets?

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Tue, Jul 30, 2013 at 4:39 PM
Subject: Re: Email to the Chief Executive's Office
To: ceo.customerservice@tesco.co.uk


Hi,

I've studied Information Management in Norway, for two years, in the late
80's and early 90's.

And as part of a Management/Organisation-module there, I contacted the big
Norwegian insurance-company UNI Storebrand, and they sent me their
organisation-map.

They are also a big company, so I don't buy this.

I don't need a very detailed organisation-map.

A general one would be ok, then I would at least get the overview on how
your customer service is organised.

Erik Ribsskog



On Tue, Jul 30, 2013 at 4:33 PM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk> wrote:

> **
> Dear Mr Ribsskog
>
> Thank you for your email. I am sorry that you are unhappy with my
> response, this certainly was not my intention.
>
> I am sorry that you do not wish to meet with Colin, he is certainly best
> placed to deal with your concerns. As you are aware, the position on our
> baskets has already been explained to you, and this remains unchanged.
>
> As Tesco is such a large company, I cannot provide you with an overall
> organisation structure. However as explained, this office is the highest
> point of escalation for customer complaints.
>
> Many thanks once again for contacting the Chief Executive's Office.
>
> Kind regards
>
> David Upstone
> Customer Service Executive
>
> [image: Tesco Logo]
>
> .................. Original Message ..................
>
> To: ceo.customerservice@tesco.co.uk
> From: eribsskog@gmail.com
> Received: 29/07/2013
>
>
> Subject: Re: Email to the Chief Executive's Office
>
> Hi,
>
> I've asked for an organisation-map.
>
> And Tesco are registered at the London Stock Exchange, (I've read on
> Wikipedia), so you should have one, I think.
>
> I want to please have your organisation-map before I go on with this.
>
> Or if you have a link to a web-site with that map on, that would also be
> fine.
>
> Also, when I complain to you, then I don't have to deal with the Store
> Manager.
>
> I've worked as a Store Manager myself, (in the Rimi-chain, owned by ICA).
>
> And the Area Manager, (Anne-Kathrine Skodvin), wouldn't always tell me who
> had complained about the shop I ran, (as I remember it).
>
> So there's no need for me to deal with the Store Manager directly as I see
> it.
>
> As I've explained I'd prefer if Tesco's central organisation could be like
> a buffer between me and the staff in the mentioned shop, (Tesco Walton).
>
> Thanks in advance for the help with this!
>
> Regards,
>
> Erik Ribsskog
>
>
> On Mon, Jul 29, 2013 at 4:01 PM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk> wrote:
>
> > **
> > Dear Mr Ribsskog
> >
> > Thank you for your email.
> >
> > As advised, Colin Richardson, the Walton Store Manager, would be happy to
> > meet with you in store to discuss any concerns you may have.  I really do
> > hope that you will choose to meet with him.
> >
> > The Chief Executive's Office is the highest point of escalation as we
> > reply on behalf of our board members. Regrettably there is nothing
> further
> > I can add on this matter.
> >
> > Many thanks once again for contacting the Chief Executive's Office.
> >
> >
> > Kind regards
> >
> > David Upstone
> > Customer Service Executive
> >
> > [image: Tesco Logo]
> >
> > .................. Original Message ..................
> >
> > To: ceo.customerservice@tesco.co.uk
> > From: eribsskog@gmail.com
> > Received: 29/07/2013
> >
> >
> >
> > Subject: Re: Email to the Chief Executive's Office
> >
> > Hi,
> >
> > and how do you explain that Tesco wants to have many different types of
> > baskets with the same volume that doesn't mix/stock?
> >
> > Also, it's not the first time I've complained about the Sun Sip-cola
> being
> > sold out.
> >
> > I think it's better if your office serves as a buffer, between me and the
> > Tesco Walton-employees, if that's alright.
> >
> > I would have liked to asked your line-manager if that's alright.
> >
> > And I would have wanted him/her to explain about the 'basket-case'.
> >
> > Thanks in advance for the help with this.
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> >
> > On Mon, Jul 29, 2013 at 11:59 AM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk>
> wrote:
> >
> > > **
> > > **
> >
> > > Dear Mr Ribsskog
> > >
> > > Thank you for your patience while this matter has been investigated.
> > >
> > > It was disappointing to learn that our Walton store did not have the
> > items
> > > you wanted in stock during your visit on the 23rd July, I am sorry for
> > the
> > > inconvenience caused.
> > >
> > > I have raised with matter with Colin Richardson, the Walton Store
> > Manager,
> > > he has asked me to pass on his apologies to you. Colin has advised that
> > the
> > > items are now back in stock and that he would be happy to meet with you
> > in
> > > store to discuss any concerns you may have. He has also advised that he
> > > would like to give you a couple of bottles as a way to apologise for
> this
> > > matter arising.
> > >
> > > I have reviewed the previous correspondence you have had with this
> office
> > > and I can confirm that our position is unchanged with regard to our
> > > baskets. I am sorry that you will be disappointed with my response.
> > >
> > > Thank you for taking the time to contact the Chief Executive's Office.
> If
> > > you have any further queries please don't hesitate to get back in
> touch.
> > >
> > >
> > > Kind regards
> > >
> > > David Upstone
> > > Customer Service Executive
> > >
> > > [image: Tesco Logo]
> > >
> > > .................. Original Message ..................
> > >
> > > To: ceo.customerservice@tesco.co.uk
> > > From: eribsskog@gmail.com
> > > Received: 26/07/2013
> > >
> > >
> > > Subject: Re: Email to the Chief Executive's Office
> > >
> > >
> > > Ok,
> > >
> > > I've sent you a lot of complaints earlier, you see.
> > >
> > > And I started sending them to this e-mail address, a couple of years
> > ago, I
> > > think.
> > >
> > > So now I send all the Tesco-complaints to this e-mail-address.
> > >
> > > Tesco Walton and Tesco Superstore Liverpool One also have a problem I
> > > wanted to complain about, by the way.
> > >
> > > And that's the baskets.
> > >
> > > Tesco Walton now have three different types of baskets.
> > >
> > > One type which is made of dark blue plastic.
> > >
> > > One type which is made of a bit less dark blue plastic.
> > >
> > > And a type which is made of metal.
> > >
> > > And these three basket-types doesn't stock with the other basket-types.
> > >
> > > So it's a bit chaotic in the check-out-area, with the baskets.
> > >
> > > Since they don't stock.
> > >
> > > If I put a dark blue basket on top of a less dark blue.
> > >
> > > Then the dark blue basket doesn't fit, in the less dark blue.
> > >
> > > Even if they are about the same size, in litres, (it looks like to me).
> > >
> > > Also the metal ones are about the same size in litres, (like it looks
> to
> > > me).
> > >
> > > I think it's odd that a big organisation like Tesco isn't stream-lined.
> > >
> > > I have to focus on the baskets when I shop at Tesco Walton.
> > >
> > > It's like you have to be an expert on Tesco-baskets to shop there, I'd
> > say.
> > >
> > > It's like you want to bully the custommers from Sainsbury and Asda who
> > want
> > > to try Tesco for a change.
> > >
> > > Then you aren't going to get many new customers, perhaps.
> > >
> > > If this isn't something you do to make people use the trolleys then.
> > >
> > > Because I've worked in a grocery-chain named Rimi, in Norway.
> > >
> > > And they were a bit sceptical with having baskets, in the shops.
> > >
> > > They only wanted trolleys, (for the customers).
> > >
> > > Since customers with trolleys usually buy more, than if they use a
> > basket,
> > > to put their groceries in.
> > >
> > > But three types of baskets.
> > >
> > > Which doesn't stock.
> > >
> > > I think this is how a shop in the third world would have done it.
> > >
> > > Why aren't you more stream-lined, (and 'Western'), I'm wondering.
> > >
> > > And it's almost the same at Tesco Liverpool One.
> > >
> > > Except that I haven't seen the metal-baskets there.
> > >
> > > But they have two types of blue baskets, (with the same volume), that
> > > doesn't mix, when one stock them.
> > >
> > > And that's odd for a new shop like that.
> > >
> > > Liverpool One has only been around for two or three years.
> > >
> > > And this is also a Super-store.
> > >
> > > So then it looks like to me that Tesco has problems when they want to
> > have
> > > a 'chaos-system', like this, with the shopping-baskets.
> > >
> > > (I've studied Information Management and have gone to commerce-school
> and
> > > have worked as a retail-manager.
> > >
> > > We learned at commerce-school that 'the custommer is always right'.
> > >
> > > But I don't think Tesco agrees with this, when I see many different
> types
> > > of baskets, that doesn't stock, in your shops.
> > >
> > > Then I wonder if the whole Tesco-chain has lost a bit control, to be
> > > honest.
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > >
> > > On Fri, Jul 26, 2013 at 4:36 PM, <ceo.customerservice@tesco.co.uk>
> > wrote:
> > >
> > > > **
> > >
> > > > Our Ref 15143479
> > > >
> > > > Dear Mr Ribsskog
> > > >
> > > > Thank you for your email addressed to our Chief Executive, to which I
> > > have
> > > > been asked to respond. Please accept my apologies for the delay in
> > doing
> > > > so.
> > > >
> > > > I


This is a confidential email. Tesco may monitor and record all emails. The views expressed in this email are those of the sender and not Tesco.

Tesco Stores Limited
Company Number: 519500
Registered in England
Registered Office: Tesco House, Delamare Road, Cheshunt, Hertfordshire EN8 9SL
VAT Registration Number: GB 220 4302 31











Jeg lurer på om det var her, som de to prestebarna bodde, som Pia, Frode Kølner og meg 'kidnappa', på slutten av 70-tallet en gang, (i Larvik)

frikirke larvik

http://www.lokalhistoriewiki.no/index.php/Fil:Johan_Sverdrups_gate_3_(Larvik).jpg

Min Bok 5 - Kapittel 241: Fler erindringer fra tiden jeg bodde på St. Hanshaugen XIV

Da jeg begynte som låseansvarlig, på Rimi Bjørndal, høsten 2002.

Så hadde forresten ei kunde-dame, som het Kristin, begynt å jobbe der, (mener jeg å huske).

Og ikke nok med det.

Hu Kristin, (som var ei ganske røslig dame, må man vel si), hu hadde også funnet meg på Blink, (husker jeg).

(Selv om jeg vel ikke brukte mitt virkelige navn, på blink.

Jeg brukte vel bare nicket mitt, (johncons), mener jeg å huske.

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var forresten sånn, at da jeg jobba som assisterende butikksjef, på Rimi Bjørndal, (fra 1996 til 1998).

At hu 'røslig-Kristin', (som på den her tida, ikke ennå hadde begynt å jobbe, på Rimi Bjørndal).

Hu røslig-Kristin, hu pleide å lage litt 'rabalder', (som kunde), mener jeg å huske.

(Hu skreik vel litt, (og sånn), var det vel).

Når hu skulle i tippinga, da.

(Noe sånt).

For jeg hadde tippenøkkelen i lomma, mens jeg jobba, med å legge opp kjølevarer, et annet sted, i butikken.

(Noe sånt).

Og det tålte ikke hu Kristin, da.

At jeg liksom måtte gå fra A til B, for å ta tippinga, da.

(Hvis jeg skjønte det riktig, ihvertfall).

Hu Kristin ville kanskje at vi skulle hatt en person stående i tippinga, hele tida.

(Hva vet jeg).

Jeg vet ikke helt hvordan dette var, (for å være ærlig).

For hu Kristin, hu prata, (eller skravla), med kassadamene, da.

Men hu skreik for det meste bare, til meg, da.

Så jeg klarte ikke helt å skjønne hva hu kunde-Kristin mente, da.

(For å si det sånn).

Men de andre som jobba, i den butikken.

De ble på fornavn, med hu kunde-Kristin etterhvert, da.

(Hu kunde-Kristin var kanskje husmor, (eller noe sånt), og kjeda seg litt hjemme, da.

Hva vet jeg).

Og jeg var jo heller ikke butikksjef, i den butikken.

(Det var det jo Kristian Kvehaugen som var).

Så jeg fikk helt oversikten over hva som var problemet, med hu kunde/røslig-Kristin, da.

(Altså, hva som var årsaken til at hu liksom skreik så mye da, mener jeg).

Men det er mulig at butikksjef Kristian Kvehaugen fikk med seg hva som var problemet.

(Hva vet jeg).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var forresten sånn.

At jeg hadde lagt merke til 'røslig-Kristin' sitt bilde, på Blink, før jeg begynte å jobbe, på Rimi Bjørndal igjen, (høsten 2002).

Men jeg hadde ikke skjønt det, at det profil-bildet, tilhørte hu røslig-Kristin, da.

Før røslig-Kristin fortalte meg dette.

Mens vi begge var på jobb en gang.

(Like etter at jeg begynte på Rimi Bjørndal igjen, høsten 2002.

Må det vel ha vært).

Da skjønte jeg med en gang det, hvem hu røslig-Kristin var, (på Blink), da.

Men dette hadde ikke gått opp for meg, (at den profilen som ble visst, i et lite vindu på Blink vel, var ei jeg visste hvem var, fra før, da).

Dette gikk opp for meg, akkurat da hu røslig-Kristin begynte å 'bable' til meg, i butikken, om at hu hadde funnet meg på Blink, (eller noe sånt), da.

(Noe sånt).

Og da ble jeg litt paff, (husker jeg).

(Da hu røslig-Kristin, fortalte meg det her, på jobben.

Like etter at jeg hadde begynt, på Rimi Bjørndal, igjen.

Om at hu hadde funnet meg, på Blink, da).

For jeg syntes at det ble nesten som noe slags spionering, eller noe sånt da, (husker jeg).

Jeg lurte ihvertfall på hvordan hu røslig-Kristin, kunne vite hvem jeg var, på Blink, da.

For å si det sånn.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og det var heller ikke sånn, at jeg kontakta røslig-Kristin på Blink.

Hverken før eller etter at hu fortalte meg det, (på jobben, på Rimi Bjørndal), at hu hadde funnet profilen min, på Blink.

For jeg syntes ikke at det bildet hennes så noe fint ut, da.

Så derfor kontaktet jeg ikke henne, før jeg visste hvem hu var, da.

Og jeg ønsket ikke å blande jobb og fritid for mye.

Så derfor kontakta jeg ikke røslig-Kristin, på Blink, etter at jeg fikk vite det, at det var hennes profil, som jeg kunne se, på siden min, på Blink.

(Og jeg syntes også det, at hu røslig-Kristin, var litt vel kraftig, da.

Og hu hadde jo skriki så fælt til meg, i tippinga.

Noen år før det her.

(Som kunde, på Rimi Bjørndal).

Så jeg likte ikke hu røslig-Kristin, på noen måte da, må man vel si).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Det var fortsatt mye mer som hendte, den tida som jeg bodde, på St. Hanshaugen.

Og dette tenkte jeg at jeg skulle prøve å få skrevet mer om, i de neste kapitlene, av Min Bok 5.

Så vi får se om jeg klarer å få til det.

Vi får se.

Mer fra Facebook









du veit du er fra drammen når du husker og fortsatt savner avisa Fremtiden !!!
Liker · · Ikke følg innlegget lenger · Del · søndag kl. 19:00




  • 34 personer liker dette.




  • Lisa Madsen Nå skal jo den gjenoppstå





  • Turid Wenche Skjeldrum Kunne vært godt med litt konkurranse til Drm Tidende. Nokså tynn harn blitt........





  • Kjersti Martinsen Bardal ja det er jeg enig i !!! syns den har tapt seg ja!!!





  • Lisa Madsen dagsavisen skal visst stå bak utgivelsen.





  • Kjersti Martinsen Bardal Blir spennende å se hva som kommer utav det da!!










  • Kjersti Martinsen Bardal Ønsker den velkommen





  • Kari Holst Fulsås Var mye i Fremtiden, pappa,n min jobba der





  • Grethe Helen Myklebust Visste ikke at den var nedlagt.. men så er det 14 år siden jeg fløtta og da..





  • Anne-karin Reistad Det husker jeg og





  • Erik Ribsskog Fremtiden var jo en AP-avis, men nå blir den en Vårt Land-avis, (for den får samme eiere som Dagsavisen og Vårt Land, nemlig Mentor Medier, som blant annet eies av de svenske pinsevennene):


    http://no.wikipedia.org/wiki/Mentor_Medier

    http://www.purehelp.no/company/details/mentormedieras/980111741

    Så dette blir en helt annen avis, vil jeg si.

    Det er jo det samme med Drammens Tidende, som var en høyreavis, (hvis jeg skjønte det riktig, ihvertfall), da jeg bodde, på Berger, på 80-tallet.

    Men nå er jo Drammens Tidende eiet av A-pressen, som har LO som en av to hovedeiere, (i tillegg til Telenor).

    Så det er som at Drammens Tidende og Fremtiden har byttet navn med hverandre, siden 80-tallet, vil jeg si.

    Siden Drammens Tidende pleide å være på høyresida, men nå er på venstre-sida, i politikken.

    Og Fremtiden pleide å være på venstresida, men blir nå på høyresida, (må man vel kalle Vårt Land/Dagsavisen-eierne).

    Mvh.

    Erik Ribsskog



    no.wikipedia.org

    Mentor Medier er et norsk mediekonsern etablert i 1998. Selskapet het fram til 2...Vis mer











    https://www.facebook.com/groups/192847840840801/?hc_location=stream

    Her kan man se det, at Mentor Media, (som tidligere het 'Mediehuset Vårt Land'), er hovedeier i Dagsavisen, (som jeg har skrevet om, på bloggen, tidligere i dag)

    mentor dagsavisen

    http://no.wikipedia.org/wiki/Mediehuset

    PS.

    Eier av Mentor Media, (som skal gjenopplive avisen Fremtiden i Drammen, som jeg har skrevet om, på bloggen, tidligere i dag), er visst blant annet de svenske pinsevennene, (samt en veldig stor 'Andre'-eierdel, på 69.10 prosent):

    mentor media

    http://www.purehelp.no/company/details/mentormedieras/980111741

    Mer om Dunelm Mill-søknad, (Team Leader - Service)





    Gmail - To: Garston Jobcentre, Liverpool








    Gmail



    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>










    To: Garston Jobcentre, Liverpool










    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tue, Jul 30, 2013 at 11:57 PM





    To:
    Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>








    Hi,

    this is an application for the job Team Leader - Service with Dunelm Mill.

    (Job id: 2724782).

    Which Personal Advisor Sarah at Aintree Jobcentre has adviced me to apply for.


    Please just contact me if there's something I've forgotten to inform about!

    Yours sincerley,

    Erik Ribsskog





    4 attachments
    service 1.jpg
    163K
    service 2.jpg
    187K
    service 3.jpg
    134K
    service 4.jpg
    144K









    PS.

    Her er vedleggene:

    service 1 paint
    service 2

    service 3

    service 4

    Mer om Dunelm Mill-søknad, (Team Leader Stock)





    Gmail - To: Garston Jobcentre, Liverpool







    Gmail



    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>









    To: Garston Jobcentre, Liverpool









    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tue, Jul 30, 2013 at 11:53 PM




    To:
    Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>







    Hi,

    this is an application for the job Team Leader Stock with Dunelm Mill.

    (Job id: 2725662.

    Which Personal Advisor Sarah at Aintree Jobcentre has adviced me to apply for.


    Please just contact me if there's something I've forgotten to inform about!

    Yours sincerley,

    Erik Ribsskog






    4 attachments
    stock 1.jpg
    162K
    stock 2.jpg
    183K
    stock 3.jpg
    134K
    stock 4.jpg
    146K








    PS.

    Her er vedleggene:

    stock 1 paint¨

    stock 2

    stock 3

    stock 4

    Mer om Dunelm Mill-søknad, (Team Leader - Sales Floor)





    Gmail - To: Garston Jobcentre, Liverpool








    Gmail



    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>










    To: Garston Jobcentre, Liverpool










    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tue, Jul 30, 2013 at 11:48 PM





    To:
    Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>








    Hi,

    this is an application for the job Team Leader - Sales Floor with Dunelm Mill.

    (Job id: 2724561).

    Which Personal Advisor Sarah at Aintree Jobcentre has adviced me to apply for.


    Please just contact me if there's something I've forgotten to inform about!

    Yours sincerley,

    Erik Ribsskog





    4 attachments
    sales floor 1.jpg
    164K
    sales floor 2.jpg
    184K
    sales floor 3.jpg
    133K
    sales floor 4.jpg
    143K








    PS.

    Her er vedleggene:

    sales floor 1 paint

    sales floor 2

    sales floor 3

    sales floor 4

    Jeg synes det er dumt at folk ikke forklarer mer om hvem de er, når de deler navn, med for eksempel hundre andre personer. Da blir det vanskelig å vite hvordan man skal tolke henvendelser. Jeg ser på dette som trakassering, siden vedkommende ikke forklarer hvem han er. Så jeg skal rapportere om dette til Gmail, (eller Google da)





    Gmail - Hei igjen ja.







    Gmail



    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>









    Hei igjen ja.









    Arne Knutsson

    <Arneknutsson@post.com>




    Wed, Jul 31, 2013 at 1:31 AM




    To:
    eribsskog@gmail.com







    da har jeg bestilt en av dine bøker, og venter i spenning....

    til alle de som måtte mene at du er "gal" be de sende meg en mail, jeg sitter nemmelig på dokumentasjon som viser det motsatte....
    du er nok nærmere sannheten ang. mafiaen enn du aner.
    Arne Knutsson










    PS.

    Her kan man se at mange andre personer heter det samme:

    heter samme

    https://www.facebook.com/search/results.php?q=Arne+Knutsson&init=public

    Mer om Dunelm Mill-søknad, (Team Leader - Coffee Shop)





    Gmail - To: Garston Jobcentre, Liverpool







    Gmail



    Erik Ribsskog
    <eribsskog@gmail.com>









    To: Garston Jobcentre, Liverpool









    Erik Ribsskog

    <eribsskog@gmail.com>




    Tue, Jul 30, 2013 at 11:43 PM




    To:
    Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>






    Hi,

    this is an application for the job Team Leader - Coffee Shop with Dunelm Mill.

    (Job id: 2724393).

    Which Personal Advisor Sarah at Aintree Jobcentre has adviced me to apply for.


    Please just contact me if there's something I've forgotten to inform about!

    Yours sincerley,

    Erik Ribsskog






    4 attachments
    coffee shop 1.jpg
    164K
    coffee shop 2.jpg
    185K
    coffee shop 3.jpg
    144K
    coffee shop 4.jpg
    143K





    PS.

    Her er vedleggene:

    coffee shop 1 paint

    coffee shop 2

    coffee shop 3

    coffee shop 4

    Policy for kommentarer


    Anonyme kommentarer, blir slettet, (etter en del problemer, med nettmobbing osv.).

    Hvis du har et vanlig navn, så skriv gjerne noe, som skiller deg, fra andre, med samme navn, (sånn at det er klart, hvem som skriver).

    Kommentarer som inneholder trakassering, (og som ikke holder seg, til temaet, i blogg-posten), blir bare slettet, (og ikke publisert).

    Mvh.

    Erik Ribsskog

    PS.

    For å eventuelt legge inn kommentar, så trykk på linken, til blogg-posten, (så kommer det opp et felt, hvor man kan kommentere).

    Blog Archive