Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. januar 2014

Jeg sendte en e-post til Spesialenheten





Gmail - IPCC/Fwd: complaint - [Not Protectively Marked]








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








IPCC/Fwd: complaint - [Not Protectively Marked]











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Wed, Jan 8, 2014 at 11:19 PM




To:
post <post@spesialenheten.no>


Cc:
Postmottak Sivilombudsmannen <postmottak@sivilombudsmannen.no>






Hei,

kan dere sende dette videre til deres søsterorganisasjon i England, nemlig IPCC?
De har nemlig blokkert min e-post-addresse, (av en eller annen grunn).

Så mine e-poster når ikke fram til dem.

Dette er en oppdatering, siden jeg har sendt til IPCC, om denne saken tidligere, (gjennom Spesialenheten).
Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------

From: Cottam Jenni <Jennifer.Cottam@merseyside.police.uk>
Date: Tue, Jan 7, 2014 at 1:16 PM
Subject: complaint - [Not Protectively Marked]

To: "eribsskog@gmail.com" <eribsskog@gmail.com>





Mr Ribsskog,


I have not received any response to the letters I sent you on the 6th and 20th December 2013.


I have therefore attached the letter to this email, in case there has been a problem with your post.


Please read the letter and respond to the questions.


If I have not received any response from you by Friday 10th January 2014, I will conclude your complaint accordingly, on the evidence available to me.


Thank you


Sergeant 2158 Cottam

Liverpool North Standards Unit

Ext 74037





============================================================

This email and any files transmitted with it are confidential and intended

solely for the use of the individual or entity to whom they are addressed.



If you have received this email in error please notify the sender as soon

as possible.



This footnote confirms that all reasonable steps have been taken to

ensure that this email message has been swept for the presence of

computer viruses.



The views expressed in this communication may not necessarily be the

views of Merseyside Police.



All communications, including telephone calls and electronic messages to

and from Merseyside Police may be subject to monitoring and recording.

============================================================




Ribssokg 201213.doc
437K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter