Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. januar 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 8. desember
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg kjeda meg litt her og prøvde å finne noen morsomme folk, på Facebook.
    Du har ikke tilfeldigvis noen bilder, fra den Rafting-turen, til PØF, til Dagali, høsten år 2000?
    (Da jeg var på den 'boblebad og badstu-gruppa' sammen med blant annet deg, husker jeg).
    Bare lurte.
    Var du butikksjef på Rimi Ryen, forresten?
    Eller var det han Kristian, (han unge, som var med i bilen min, til Arvika-festivalen, sommeren før, på en tur planlagt av David Hjort).
    Hva het han Kristian til etternavn igjen?
    På forhånd takk for eventuelt svar!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Renate Heder
    Renate Heder
    Hei! Denne meldingen var havnet i annet-så jeg så det ikke før nå.. Men den raftingturen ja, nei tror dessverre ikke jeg har noen bilder derfra . Men artig tur var det:-) Så vi var boblebad-badstuegruppa? Hehe, husker ikke så mye fra den tiden jeg. Har du noe kontakt med noen av Rimi-folka da? Jeg ble butikksjef på Nordstrand og deretter tok jeg over på Ryen etter Christian Lemika Grunnfoss som han heter. Du kan søke han fra mine venner:-) Ellers alt bra med deg? Fremdeles i butikkyrket? eller byttet?
    Mvh Renate
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    nei, jeg slutta i Rimi, i 2004.
    Det var mye tull da jeg jobba, som butikksjef, på Rimi Kalbakken, i 2000 og 2001.
    PØF sa at: 'Vi vil at du skal drive Rimi Kalbakken som Rimi Lambertseter'.
    Men da jeg hadde jobbet i 2-3 måneder, på Rimi Kalbakken, så sa Anne Neteland at jeg var dårlig til å nullstille meg.
    Så PØF og Anne Neteland tulla da.
    Rimi-distriktsjefene ba meg drive den butikken først på en måte, og så klager de på det, etter noen måneder.
    Så det ble jo bare tull der.
    For Neteland hørte bare på assistenten.
    Så jeg bestemte meg for å slutte i Rimi, og bor nå i England, hvor jeg har studert og jobbet på vegne av Microsoft, osv.
    Jeg skriver nå memoarer og har nettbutikk, (www.posegodt.net), og søker jobber, men det er høy arbeidsledighet her.
    Hva driver du selv med?
    Jeg husker at jeg lurte på om jeg så deg på en Bunnpris-butikk på Oslo S., rundt 2003.
    Men jeg kan jo ha blingsa.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter