Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 9. januar 2014

Nå var det to politifolk, på døra mi, som sa at jeg hadde bedt ut Personal Advisor Sarah Bamber, (fra the Jobcentre), på date, (per e-post). Men det har jeg faktisk ikke gjort. Hun er ikke min smak, for å si det sånn. Hu begynte å prate om dattera si, (og hva hun ønsket å studere), i det første møtet. Og nå dette. Jeg har kun sendt e-poster angående jobbsøking

politi 1



PS.



Her er et brev som politikonstabel nr. 3537, (eller Leicester, som han sa han het, da jeg spurte), ga meg:



brev 1



brev 2

PS 2.

Jeg hadde lagt meg, da politiet kom på døra.

De ville at jeg skulle åpne døra.

Jeg måtte kle på meg og hente nøklene.

Så spurte de om hvorfor han i leilighet 6 hadde nøklene stående i døra.

Jeg svarte at han noen ganger hadde døra stående åpen.

Politi-mannen sa han hadde pratet med meg angående en Jobcentre-sak, for et par år siden.

Men jeg kjente han ikke igjen, siden at politiet har tullet så mye med meg, de siste årene, at alle politfolkene liksom går i et.

Han ga meg et brev.

Og spurte meg masse rare spørsmål.

(Om jeg var autistisk.

Og om jeg hadde slekt i Liverpool, osv.).

Noe sånt.

Han ville ha det til at jeg hadde dårlige sosiale ferdigheter.

Jeg forklarte at jeg hadde jobbet som butikksjef, og var vant til å ha med mange mennesker å gjøre.

Jeg forklarte at jeg hadde holdt med Everton siden jeg var liten, og at jeg likte å ha utsikt, til Goodison Park.

Politimannen spurte hvorfor jeg bodde i England, og jeg forklarte at jeg har studert ved University of Sunderland, og så fikk lyst til å jobbe, her i landet.

Jeg forklarte at det fantes et sveitsisk nettsted, (Enclocopedica Dramatica), som anbefaler folk å trolle meg.

Da mente han største politimannen, (ikke Leicester), at jeg burde bytte e-post-adresse, (sånn at folk ikke skulle sende e-poster i mitt navn).

(For jeg fortalte at jeg blogget om jobbsøking).

Og jeg måtte da forklare at jeg brukte den e-post-adresse-kontoen, til bloggen min også.

Hr. Leicester spurte så om mitt mobil-nummer, og jeg lot han få det.

Han skrev bare fornavnet mitt ved siden av, på en blokk.

Han sa før han gikk at han håpet han slapp å bruke det, (da jeg spurte hva han egentlig skulle med det).

Jeg forklarte at jeg flere ganger har forklart for Merseyside-politiet at jeg blir tullet med, på nettet.

Og at noe lignende hente da jeg gikk på møter hos Ingeus, (for 1-2 år siden).

Så dette er jo en skandale.

Politiet her trakasserer meg og tuller med meg.

De etterforsker ikke mordforsøk mot meg.

De prøver også å kjøre meg ned.

Og så sitter hele Norge og ser på.

På det åttende året!

2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014.

Det blir åtte årstall det.

(Selv om det ikke blir åtte år, i tid, (ennå).

Så er det snakk om åtte årstall.

Og det blir sju år med blogging, til høsten).

Å ignorere folk, som Norge gjør mot meg.

Det er psykisk mishandel, har jeg lest.

Dette er nedverdigende og fornærmende.

Dette skal man få fra sitt hjemland og sine landsmenn.

Jeg blir kvalm.

Det er en ting at briter tuller.

Men at nordmenn også tuller med sin landsmann, det synes jeg er kvalmende.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter