Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 9. februar 2014

Jeg sendte en e-post til Jan Leschly





Gmail - To: Jan Leschlye/Fwd: Toldbetjent Lechlye, Filtved Strand










Gmail


Erik Ribsskog












To: Jan Leschlye/Fwd: Toldbetjent Lechlye, Filtved Strand













Erik Ribsskog



Sun, Feb 9, 2014 at 4:01 PM






To:
info@carecapital.com




Cc:
svelvik.menighet@svelvik.kirken.no, Frank Tangen , post@filtvetfyr.no









Hei,



jeg driver med den slektsforskning.



Jeg fant at din slektning, Herr Toldbetjent Leschlye, var fadder, i

min tipptippoldefar, (Sander Magnus Madsen), sin dåp.



Jeg undrer om du har noe kennskap til denne Hurum-slekt.



For jeg finner ikke bestefedrene til Sander Madsen, i de norske digitalarkiver.



Sender med siste kopi av slektsforskning.



På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2014-02-09 15:26 GMT+00:00

Subject: Toldbetjent Lechlye, Filtved Strand

To: Tollregion Sør-Norge <sornorge@toll.no>

Cc: Frank Tangen <frank.tangen@kirken-hurum.no>,

svelvik.menighet@svelvik.kirken.no, "Postmottak.Rådmann / Hurum

kommune" <Postmottak.Radmann@hurum.kommune.no>, hakabli@online.no,

Sigdal og Eggedal Turistservice as <post@sigdal-turist.no>,

post@filtvetfyr.no, oslo@toll.no





Hei,



jeg driver med noe slektsforskning, og finner ikke i kirkebøkene, hvor

min tipptipptippoldefar, (min farfars farfars farfar, blir det vel),

Mats Olsen, var fra.



Jeg prøver å finne giftemålet hans, med Ingeborg Olsdatter, (også kalt

Ingeborg John.), i kirkebøkene, for Hurum, men klarer ikke å finne

det.



En toldbetjent Leschlye, var fadder, i min tipptippoldefar, (Sander

Magnus Madsen), sin dåp.



Vet dere mer om disse?



Var de fra Hurumlandet?



(Siden tolleren deres var med i dåpen, mener jeg).



På forhånd takk for eventuell hjelp!



Mvh.



Erik Ribsskog



Jeg vedlegger skjermbilde-kopi.



Linken hos Digitalarkivet er forresten:



http://digitalarkivet.arkivverket.no/en-gb/kb/dp/person/pd00000006104474









2 attachments

sander født.JPG
97K

slektsforskning 8. februar 2014.jpg
209K


PS.

Her er vedleggene:

sander født

slektsforskning 8. februar 2014

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter