Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. februar 2014

Jeg sendte enda en e-post til CreateSpace





Gmail - CreateSpace Member Agreement by and between On-Demand Publishing LLC and Erik Ribsskog








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








CreateSpace Member Agreement by and between On-Demand Publishing LLC and Erik Ribsskog











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Wed, Feb 19, 2014 at 6:43 PM




To:
Executive Customer Relations <ecr@createspace.com>


Cc:
"emb.london" <emb.london@mfa.no>, post@mfa.no, Kulturdepartementet <postmottak@kud.dep.no>, efta-lux@ec.europa.eu, "gudmundur.einarsson@efta.int" <gudmundur.einarsson@efta.int>, eftacourt@eftacourt.int






Hi,



ok, that's brilliant.



Thank you very much for the help with this.



Good luck with your trip to Mars.



Hope you have more luck with not insulting the Marsians.



Erik Ribsskog




On Wed, Feb 19, 2014 at 6:26 PM, Executive Customer Relations

<ecr@createspace.com> wrote:

> Dear Mr. Ribsskog,

>

> Please consider this letter our notice to terminate the Agreement. The termination of this Agreement is effective as of the date of this letter. As part of the termination process, we will take the following actions:

>

> . Close your CreateSpace account; and

> . Remove your work from all of our production systems and distribution channels.

>

> As a result, all books you have uploaded through CreateSpace will be suppressed and removed from sales channels. The details page for your works may remain on the Amazon.com website, and third parties with new or used copies may continue to sell your work through Amazon.com.

>

> Additionally, you are not permitted to open new CreateSpace accounts.

>

> Sincerely,

>

> Rich Gordon

> Executive Customer Relations

>

>


PS.

Her er mer om dette, (selv om det kanskje var et annet firma, som skulle til Mars, enn Amazon):

mer om amazon

http://en.wikipedia.org/wiki/Jeff_Bezos

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter