Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 18. mars 2014

Nå har jeg satt opp prisene, på Posegodt, med ti prosent

satt opp prisene ti prosent

http://www.posegodt.net/drops/glaciermints.html

PS.

Dette er den varslede prisøkningen, fra før nyttår, (var det vel).

Jeg fant ut at jeg tapte penger, (noen få pence), på den ordren, som jeg fikk igår, så jeg måtte nesten gjennomføre denne prisøkningen, (syntes jeg).

Det er også mulig at jeg runder opp prisene, til hele ti-kroner etterhvert.

Vi får se.

(For jeg syntes at varene solgte mer, da alle varene kostet 49.90, for eksempel.

Så kanskje jeg gjør det sånn igjen, at alle varene koster 49.90 eller 59.90.

Eller at noen varer koster 49.90 og andre varer koster 59.90.

Vi får se).

Jeg kan heller ikke si, at jeg har korps-rabatt lenger, (for å si det sånn).

For Heron selger Glacier Mints billigere, enn Home Bargains selger dem.

Og da kan jeg nesten ikke si at jeg har korps-rabatt.

(Hvis jeg kjøper Glacier Mints på Heron).

Men Heron har noen ganger ikke nok pakker, på stativet sitt.

Så noen ganger, så må jeg likevel kjøpe Glacier Mints, på Home Bargains.

Jeg pleier aldri å kjøpe opp alle varene, av et slag, i en butikk.

For jeg har jobbet som butikksjef selv, og vet at det ikke er så populær, (i butikken), at de blir utsolgt, for en vare.

Så da noen bestilte 20 pakker Glacier Mints.

Så gikk jeg først på en Home Bargains, og kjøpe ti pakker der.

Og så på en annen Home Bargains, og kjøpte de resterende ti pakkene der.

(Sånn at ikke disse butikkene skulle bli utsolg, da.

I tilfelle det ikke er populært).

Men det er heller ingen korps, som har kjøpt Glacier Mints, etter at den 'korps-godwill-en' startet.

(Ihvertfall ikke sånn som jeg har skjønt det).

Det er ihvertfall ingen som har kjøpt store kvanta med Glacier Mints, (eller andre godte-slag), etter at jeg satt ned prisen en krone, på Glacier Mints.

Men det 'korps-greiene', det var vel bare noe tull, (fra ei slumsøster, fra Frelsesarmeen), fant jeg vel ut.

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter