Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 11. april 2014

Her kan man se det, at en gang i tiden, så var Drammenselva og Drammensfjorden adskilt, av sandtaket, i Svelvik/Hurum. Så kan man kanskje lure på hva som skjedde, da Drammenslva brøt gjennom 'Ryggen'. Ble det en naturkatastrofe ala syndefloden, tro? Hm

drammenselva hm

http://www.svelviksposten.no/nyheter/svelvikske-skriblefanter-i-sydensol-1.8378297

PS.

Dette blir vel spekulasjoner.

Men det stod i Strømms Historie, at det ble bygget skip, i Blekingstøen, i 'eldre tid'.

Hva hvis Odin/Noa bodde der.

Og så stengte de Svelvikstrømmen, ved å få sandtaket til å rase.

Og så flommet indre Drammensfjord-området, ('Tangen-dyra-området'), over.

Og  Noah/Odin tok med to av hvert dyr, til Arken, i Blekingestøen/Nøsterud.

Og så dro de til Enebakk, (et navn som kanskje kommer av Odins ene øye, og bakke), med Arken.

Og Skiold havnet i Danmark, med syndefloden som oppstod, da Drammenselva brøt gjennom 'Ryggen' igjen.

Og Noah/Odin er Gud.

Og skapelses-beretningen er for å hylle Noah.

Skrevet av de han reddet, fra flommen.

For når de sier at Gud skapte havet og lyset og sånn.

Så kan det ha vært, fordi at de på arken, ellers ikke ville ha opplevd å få se lyset og havet igjen.

Hvis de hadde dødd, i syndefloden.

Så derfor sa de at Noah/Gud skapte dette.

Siden han reddet de liksom, og at de ellers ikke ville ha fått sett dette igjen.

Noe sånt?

Hm.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter