Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. april 2014

Jeg sendte en e-post til Høvik menighet





Gmail - Carl Fredrik Fallan








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Carl Fredrik Fallan











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Mon, Apr 28, 2014 at 2:37 AM




To:
post@hovik-menighet.no


Cc:
svelvik.menighet@svelvik.kirken.no






Hei,



jeg så i deres kirkeblad, at Carl Fredrik Fallan er død, (noe jeg

hadde lest rykter om, på Facebook, tidligere):



http://baerum.labora-portal.no/Portals/287/Lys-Snar%C3%B8ya/Bilder%20LYS-SNA/Kirkenytt%20april%202014.pdf



Men er han fra Bærum da?



Jeg har vokst opp sammen med han, på Berger, fra tredje klasse til

niende klasse.



Jeg har nesten dødd selv og, flere ganger, de siste månedene.



Arbeidsformidlingen her i England dikter opp forbrytelser jeg skal ha

gjort, og nekter å gi meg penger til mat.



Min søster Pia er svikefull, og slutter å svare.



Jeg får ikke arv, etter min mormor, i Norge, (som døde i 2009), enda

hun var min mors lengslevende foreldre, og min mor døde i 1999.



Jeg får heller ikke lov av Drammen tingrett å selge min del av et

sameie, i Hurum.



Så jeg er et lett offer for kommunist-mafia i England, siden min

eiendomsrett, (og andre rettigheter), i Norge, ikke blir respektert.



Jeg må noen ganger gå å lete etter mynter, på gata, her i England.



(For å få råd til en pakke spagetti, som jeg så får forstoppelse av,

siden strømmen er som kontant-mobil og tar slutt).



Jeg får ikke mine ting sendt fra City Self-storage og gården Løvås,

hvor jeg jobbet gratis, i 2005.



Så jeg har nesten dødd, flere ganger, de siste par årene, her i England.



Ingen bryr seg, (i Norge eller andre steder), virker det som.



Men men.



Kan Carl ha noe med dette å gjøre, lurer jeg.



Han tente nærmest på hagen 'min', (for min far lot meg bo alene), på

Bergeråsen, i 1981.



Og han sa en del 'halvkvedede viser', om damer.



Og han slo hull i soveromsdøra, til faren min, (et soverom jeg

brukte), etter å ha sniffet rense-spray for videokassetter.



(Min far pleide ikke å låse døra, på Bergeråsen, så jeg var ikke vant

med å holde alle dørene låst der, så folk gikk rett inn).



Carl likte snø-scootere, har jeg sett, på Facebook, (like før han døde).



Min mors fetter Ola Øivin Ribsskog bodde også i Bærum, (og døde for et

år eller to siden).



Han hadde en datter, som heter Samasati Margrethe Ribsskog.



Og Gøril Kjos Mork, (heter hu vel), nabo med min farmor Ågot Mogan

Olsen på Sand, på 80-tallet.



Hu hadde visst også foreldre fra Bærum.



Hu begynte å jobbe på samme sted, (CC Storkjøp), som meg, i Drammen,

sommeren 1989.



Så er det noe slags 'same-mafia', i Bærum, kan man vel lure på.



Har Carl noe kors på graven sin, hos dere?



Eller noen slags samiske symboler?



(Han og brødrene er/var ganske kortvokste, og var mye i skog og mark).



Det første jeg husker av Carl er at han spente ben på meg, i gymtimen,

da jeg skulle løpe forbi han, under oppvarminga, (i tredje klasse, på

Berger skole, vel).



Er min tidligere klassekamerat Carl Fredrik Fallan sin grav, i Bærum,

eller på Berger, lurer jeg.



(Hvis det er lov å spørre).



Mvh.



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter