Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 23. april 2014

Jeg sendte en ny e-post til Pia

Erik Ribsskog
Oppdatering
Erik Ribsskog     Wed, Apr 23, 2014 at 4:03 PM
To: Pia Ribsskog
Hei,

jeg har vært på møte, på the Jobcentre i Huyton, torsdag i forrige
uke, var det vel.

Og jeg sendte de noen skjemaer, (om jobbsøking), i posten, i går.

Så jeg får muligens penger fra de, til uka, eller noe.

Men de har også skrevet, (en David Simms vel), i et brev, at de vil se
kontoutskrifter, for nettbutikken min.

Før jeg får mer arbeidsledighetstrygd.

Og RBS ville ikke gi meg egen konto, for nettbutikken, i 2010.

De ville se en forretningsplan.

Og det har jeg ikke lært om, på handel og kontor og NHI.

Det høres litt ut som plan-økonomi, for meg, altså noe sovjetisk/marxistisk.

Jeg hadde en forretningside, og det var å selge isbre-mint til Norge,
siden at disse dropene, hadde gått ut av produksjon der, (noe jeg
leste om på et eller annet debattforum, her fra England).

Så jeg bruker mine private kontoer, (hos RBS og Barclays), for
nettbutikkene mine.

Jeg har allerede send the Jobcentre regnskap, for nettbutikkene, flere ganger.

(De maser hele tiden, og stopper trygden).

Men det er litt ekkelt, å tenke på, at jeg må sende de
bank-utskrifter, for mine private bank-kontoer, (og muligens også
PayPal-kontoer).

Hvor er personvernet?

Såvidt jeg forstår, så skal bare the Jobcentre vite hvor mye jeg
tjener, i kroner og øre.

At de skal se regnskap og kontoutskrifter osv., kan være noe slags
mob/kommunist-mafia-tullball, eller noe, frykter jeg.

Men hvis jeg kontakter Sande videregående, for eksempel, for å få råd,
(siden myndighetene tuller med meg, må jeg si), så svarer ikke disse.

Og jeg søker jo på jobber, og da er det kjekt å ha noen nettsteder,
som virker, (på CV-en).

Selv om jeg ikke tjener så mye penger, (disse nettbutikkene går litt i
minus, for øyeblikket), på disse nettbutikkene.

Så jeg vet ikke når jeg får penger igjen, fra the Jobcentre.

Det er mulig at de kommer til å lage enda mye mer krøll.

Og jeg har vel bare cirka ti pund igjen, av de pengene som du lånte
meg, før påske.

Så hvis du kan låne meg cirka 100 pund igjen, før slutten av uka, for eksempel.

Så hadde det vært glimrende.

Jeg prøver å selge min del av sameie, i Holmsbu.

Og jeg prøver å få arv etter Ingeborg, sendt hit til England.

Og tingene mine fra Løvås og City Self-storage.

Men det er jo som å skrive til en spøkelsesby, å skrive til Norge.

Det er ingen som er hjemme liksom, og alle bare kødder.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter