Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. april 2014

Jeg sendte enda en Tutu e-post





Gmail - Hi Desmond Tutu








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Hi Desmond Tutu











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Fri, Apr 18, 2014 at 4:33 PM




To:
info@tutufoundationuk.org


Cc:
svelvik.menighet@svelvik.kirken.no






Hi,



the oher Tutu email-address didn't work.



So I try again.



Best regards,



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Mail Delivery System <MAILER-DAEMON@os4.mindspring.co.za>

Date: Fri, Apr 18, 2014 at 4:28 PM

Subject: Undelivered Mail Returned to Sender

To: eribsskog@gmail.com





This is the mail system at host os4.mindspring.co.za.



I'm sorry to have to inform you that your message could not

be delivered to one or more recipients. It's attached below.



For further assistance, please send mail to postmaster.



If you do so, please include this problem report. You can

delete your own text from the attached returned message.



                   The mail system



<info@tutu.org>: host os2.mindspring.co.za[174.143.232.6] said: 550 5.1.1

    <info@tutu.org>: Recipient address rejected: User unknown in virtual alias

    table (in reply to RCPT TO command)


Final-Recipient: rfc822; info@tutu.org

Original-Recipient: rfc822;info@tutu.org

Action: failed

Status: 5.1.1

Remote-MTA: dns; os2.mindspring.co.za

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.1.1 <info@tutu.org>: Recipient address rejected:

    User unknown in virtual alias table




---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

To: info@tutu.org

Cc: svelvik.menighet@svelvik.kirken.no

Date: Fri, 18 Apr 2014 16:28:16 +0100

Subject: Hi Desmond Tutu

Hi,



I was wondering if you was the African priest that my class-mates and

I threw clementines on, in the mid eighties, in a church in Svelvik,

in Norway?



We went there as part of our confirmation-'education', and the local

supermarket Prima, had clementines on sale.



And I went with Rune Bingen etc., and bought a bag of them, (since

they were very inexpensive, as I remember it, that week).



(So this was not long before Christmas, in 1985, if I should guess).



Some other guys in my class stared throwing clementies on you, in the

church, while you spoke.



And I mostly ate the ones I bought, but I also threw some, since I

tried to act like my class-mates there.



(I grew up with my mother in Larvik, so I tried to adapt.



And my father let me live alone, so I tried to fit in, to not be

bully-ed a lot).



Sorry about this.



We had no Africans in Berger/Svelvik, (and no homo-sexuals etc.), so

we weren't used with black people, etc.



Sorry again!



Best regards,



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter