Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. april 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 10. april 2012
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    gikk ikke du i klassen til søstera mi Pia, (som bodde hos Christell og dem, i Havnehagen), på Berger skole?
    Jeg husker at søstera mi sa at hu likte deg, ihvertfall.
    Så jeg tenkte jeg måtte sende en kommentar til 'svogeren' min.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • lørdag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    er du skilt Leif Arne?
    Søstera mi Pia var så begeistra for deg, på 80-tallet, (husker jeg).
    (Jeg gikk en gang opp i Havnehagen, for å leite etter deg.
    Men fant bare Christell som fikk ei ungjente til å ta av seg buksa, på lekeplassen øverst i Havnehagen).
    Pia finner seg bare negre, inne i Oslo.
    Hu savner noen å koseprate med, (hu prøvde ofte å ringe meg, da jeg bodde, i Oslo).
    Bare lurte, siden det har kommet Facebook, osv.
    (Jeg var ikke så ofte oppe i Havnehagen, etter at Christell dreiv med de 'pervo-greiene' sine der).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • lørdag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    du må ringe søstera mi, også må du si sånn, at: 'Pia du har jo meg':
    Også må du si sånn: 'Har du lyst til å koseprate litt'.
    For Pia snakker aldri med sin samboer Negib, (fortalte hu meg, rundt årtusenskiftet).
    De prata visst bare sammen en gang i uke eller en gang i måneden, eller noe sånt.
    Er den ålbings?
    Pia har også en eks-type i Svelvik, som heter Thor-Espen, forresten.
    (En fra Drammen).
    Men hvorfor hu slo opp med han, det veit jeg ikke.
    Men men.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Beklager at jeg sender mange meldinger.
    Men jeg hadde også en kamerat, (fra Gjerdes videregående), da jeg bodde, i Norge.
    Nemlig Magne Winnem, (fra Røyken).
    Og han ville også ganske ofte ringe, for å koseprater, husker jeg.
    Så om du kan ringe han litt, og koseprate litt med han og?
    (For kona hans er vel fæl, da.
    Noe sånt).
    PIa og Magne, de ville aldri chatte, på irc eller web.
    (Rundt årtusenskiftet).
    Og de liker ikke hverandre heller.
    (Ihvertfall så sa Magne det en gang, i sin Rimi-lelighet på St. Hanshaugen, at han ikke likte Pia).
    Så jeg kan ikke be de ringe hverandre heller.
    Selv om de begge er like gammeldagse og ikke ville chatte på nettet.
    Men men.
    På forhånd takk for eventuell hjelp med dette!
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg kan jo ikke juge, når det gjelder Pia heller.
    Hu er litt svikefull, må jeg vel si.
    Hu er som ei lita jentunge.
    Man kan ikke stole på henne, liksom.
    Sånn som nå, så har jeg ikke penger til mat, for jeg blir tulla med av noe kommunist-mafia, på arbeidsformidlingen, i England.
    Midt oppi dette, så slutter Pia å svare meg.
    Så hu er litt som ei falsk og simpel rotte, (eller f'tte).
    Hu må nok holdes i øra, natt og dag, for at hu ikke skal finne på noe tull.
    Men jeg kan jo ikke gifte meg med søstera mi heller.
    Det hadde vært greit å hatt en real svoger, å forholde seg til, istedet.
    Så hvis du kunne gifte deg med Pia, så kunne jeg bare kontakta deg, hvis det var noe med slekta, for eksempel.
    Er du for eksempel interessert i å kjøpe min del av ei slekts-sameie, i Holmsbu?
    Du er jo nesten i slekta, (siden Pia liker deg), må man vel si.
    PIa sa nemlig det, på begynnelsen av 80-tallet, (etter at hu flytta til Berger, fra Tagtvet), at hu likte Leif Arne, husker jeg.
    Bra hvis du kan ta på deg dette.
    Pia er ikke kjedelig.
    Hun liker å røyke hasj, og lese bøker, og sånn.
    Og hu har en morsom mulatt-sønn som heter Daniel, som spiller fotball og som kanskje kunne ha vært med i Cosby-show.
    Noe sånt.
    På forhånd takk for eventuell hjelp!
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter