Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. april 2014

Mer om jobbsøking i England





Gmail - Application website for your job application








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Application website for your job application











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Sat, Apr 26, 2014 at 11:21 PM




To:
jean@recruitmentgenius.com


Cc:
info@bfinternet.co.uk






Hi,

I only found an e-mail-address there.

I think I have already sent an application for this job.

And I'm waiting to hear if I get to a job-interview, or not.
Best regards,


Erik Ribsskog


On Sat, Apr 26, 2014 at 11:10 PM, <jean@recruitmentgenius.com> wrote:

















Recruitment Genius























Hi Erik,

You recently applied for a Senior Creative Web Designer / Front End Developer vacancy (Our ref: 00011357). The client requested you visit their career portal to continue your application.

We noticed that you haven’t visited their site.

It is really important that you visit their website to move your application forward so please follow this link: http://www.bfinternet.co.uk/manchester/

We wish you all the very best with your application.























Thank You


www.recruitmentgenius.com




















Facebook


Twitter


LinkedIn


YouTube

We welcome your feedback, please tell us how are we doing

Recruitment Genius Ltd, Registered in England & Wales (No. 6857225), Registered Office: 1st Floor, 1 Suffolk Way, Sevenoaks, TN13 1YL

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter