Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. mai 2014

Jeg sendte en e-post til Hurum kommune





Gmail - Grandonkel, Bergstø/Fwd: Re: (Referansenummer: CAS-134966-R9Q8X9) Utskrift av Grunnboka CRM:0052003539








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Grandonkel, Bergstø/Fwd: Re: (Referansenummer: CAS-134966-R9Q8X9) Utskrift av Grunnboka CRM:0052003539











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Tue, May 20, 2014 at 7:48 PM




To:
postmottak@hurum.kommune.no






Hei,

jeg har en grandonkel, som heter Idar Sandersen, som bor i Støaveien 29, (er det vel), også kalt Bergstø.

Jeg prøvde å ringe han, på 17. mai.

Han er 93 år gammel, (eller noe sånt), og alle hans søsken er døde.

Jeg lurer på om han også er død nå.

Jeg kjenner han ikke så bra, så jeg tørr ikke å ringe så ofte.

Har han hjemmehjelp, for eksempel?

Jeg bor i England, og har ikke kontakt med øvrig familie, i Norge, (de kaller meg 'person non gratia), så jeg må nesten sende om dette, synes jeg.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2014-05-20 19:13 GMT+01:00
Subject: Re: Re: (Referansenummer: CAS-134966-R9Q8X9) Utskrift av Grunnboka CRM:0052003539
To: Tinglysing <tinglysing@statkart.no>

Cc: drammen.tingrett@domstol.no


Hei,
ja, jeg har ikke hørt noe fra Tingretten ennå.

Men de er kanskje litt mer snobbete, i Drammen, enn i Hønefoss.
(At de ikke gidder å svare på e-poster, mener jeg).


For jeg begynte med denne saken, i 2011.
Og a Høisæter sa at hu skulle liksom ordne med dette, da.

Men det har jo ikke skjedd siden da, må jeg si.

Og ikke sender dem svar, (fra Drammen Tingrett), nå heller.

Men jeg regner med at de selger det nå da, på bakgrunn av de tegningene, som jeg har sendt dem.

De setter vel noen fine annonser inn hos Aftenposten og Finn og Drammens Tidende, tenker jeg.

At det følger med en gammal gubbe, som heter Idar, på kjøpet.


Det synes folk bare er morsomt, vil jeg tippe på.
Jeg prøvde å ringe Idar, på 17. mai, for å sjekke at han ikke har daua, i Bergstø der.
(Jeg kjenner ikke han så bra, så jeg vet ikke om noen besøker han, osv).

Men han svarte ikke.

Så det er mulig han er dau alt.
Da blir det vel kanskje lettere å selge.

Hvem vet.

Mvh.

Erik Ribsskog



2014-05-20 11:16 GMT+01:00 Tinglysing <tinglysing@statkart.no>:


Bare hyggelig
Ha en fin dag





Kartverket logo
Med vennlig hilsen


Kundesenteret
Kartverket
Tlf: 08700
www.kartverket.no

>

------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com

Mottatt: 16.05.2014 18:06
Til: Tinglysinga - alias
Kopi: Drammen tingrett
Emne: Re: (Referansenummer: CAS-134966-R9Q8X9) Utskrift av Grunnboka CRM:0052003539



Hei,

jeg fant faktisk tegninger på deres nettsted, (etter at jeg sendte dere den e-posten dere svarer på nå).
Så jeg sender en kopi av denne e-posten, (med de tegningene jeg fant), til Drammen Tingrett, som en begjæring om tvangssalg.

Mange takk for deres svar!

Mvh.

Erik Ribsskog


2014-05-16 14:48 GMT+01:00 Tinglysing <tinglysing@statkart.no>:


Hei

Vi kan ikke sende deg grunnboksutskrift på bakgrunn av din e-post.

Her kan du lese mer om hvordan du bestiller grunnboksutskrift.






Kartverket logo
Med vennlig hilsen


Kundesenteret
Kartverket
Tlf: 08700
www.kartverket.no

>
------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com
Mottatt: 14.05.2014 12:50

Til: Henvendelser til Kartverket; post@kartverket.no fellespost
Kopi: Drammen tingrett
Emne: Utskrift av Grunnboka



Hei,



jeg ringte Drammen Tingrett i dag angående oppløsing av sameie, på Hurumlandet.



Og jeg ble da bedt om å skaffe utskrift av grunnboka, for eiendommen.



(Jeg prata med hu Høisæter der.



Som jeg lurer på om har vokst opp på Madagaskar, eller noe, for hu

hadde så 'rar' norsk dialekt, syntes jeg.



Og hu er vel midt i 70-åra, så hu har vel egentlig nådd pensjonsalderen.



Jeg skriver dette, siden dette er en sak, som jeg begynte med i 2011,

da jeg ringte Namsmannen for Røyken og Hurum.



Og de anbefalte meg å ringe Drammen Tingrett.



Og da prata jeg med ei Høisæter, og hu skulle liksom ordne med å

oppløse sameie da, sa hu.



Men det benekta hu nå.



Og ingenting har blitt gjort, siden da, vil jeg si).



Kan dere være vennlige å sende meg dette.



Jeg sender med dokumentasjon, om at jeg eier en del av dette sameiet,

(som består av mange forskjellige bruksnummer, heter det vel, som det

fremgår av de nevnte dokumentene).



Håper dette er i orden!



Mvh.



Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter