Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. mai 2014

Jeg sendte en e-post til Kartverket





Gmail - Utskrift av Grunnboka








Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>








Utskrift av Grunnboka











Erik Ribsskog

<eribsskog@gmail.com>


Wed, May 14, 2014 at 11:50 AM




To:
post@kartverket.no


Cc:
drammen.tingrett@domstol.no


Bcc:
postmottak@domstoladministrasjonen.no






Hei,



jeg ringte Drammen Tingrett i dag angående oppløsing av sameie, på Hurumlandet.



Og jeg ble da bedt om å skaffe utskrift av grunnboka, for eiendommen.



(Jeg prata med hu Høisæter der.



Som jeg lurer på om har vokst opp på Madagaskar, eller noe, for hu

hadde så 'rar' norsk dialekt, syntes jeg.



Og hu er vel midt i 70-åra, så hu har vel egentlig nådd pensjonsalderen.



Jeg skriver dette, siden dette er en sak, som jeg begynte med i 2011,

da jeg ringte Namsmannen for Røyken og Hurum.



Og de anbefalte meg å ringe Drammen Tingrett.



Og da prata jeg med ei Høisæter, og hu skulle liksom ordne med å

oppløse sameie da, sa hu.



Men det benekta hu nå.



Og ingenting har blitt gjort, siden da, vil jeg si).



Kan dere være vennlige å sende meg dette.



Jeg sender med dokumentasjon, om at jeg eier en del av dette sameiet,

(som består av mange forskjellige bruksnummer, heter det vel, som det

fremgår av de nevnte dokumentene).



Håper dette er i orden!



Mvh.



Erik Ribsskog




4 attachments
arv1.jpg
360K
arv2.jpg
282K
arv3.jpg
217K
arv4.jpg
179K


PS.

Her er vedleggene:

arv1

arv2

arv3

arv4

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter