Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. mai 2014

Jeg sendte en e-post til Kløfta Vel

Erik Ribsskog

Tom Wayne Holm Paulsen

Erik Ribsskog Sat, May 24, 2014 at 7:18 PM
To: leder@klofta-vel.no
Cc: NITH Oslo , post@hioa.no, "post@utdanningsdirektoratet.no" , "postmottak@kd.dep.no" , Akademikerforbundet , postmottak@uhr.no, kari.odberg@hioa.no, Tove Jorid Hatlen , Postmottak Sivilombudsmannen , fmoapostmottak@fylkesmannen.no, Kjetil.Gronning@hioa.no
Hei,

jeg så på nettet, at min soldat-kollega, fra førstegangstjenesten i
Geværkompaniet, (juli 92-kontingent), Tom Wayne Holm Paulsen, var med
i styret, i Kløfta Vel.

Så jeg tenkte jeg kunne sende en e-post, siden jeg ikke fant han på Facebook.

Han fortalte meg det, på slutten av 1992, vel.

At han hadde tatt en kar ved navn Grønning, (fra Sarpsborg), på
fersken, i å runke, (på lagsrommet).

Og Grønning fikk muligens sammenbrudd.

Ihvertfall så ble han overført til HV, etter å ha avtjent cirka halve
førstegangstjenesten.

Og da jeg studerte ved HiO IU, fra 2002 til 2004.

Så var det en Grønning der, som var negativ og ekstra streng, mot meg,
(syntes jeg at det virka som).

Og nå får jeg ikke bachelor-grad osv., som jeg mener at jeg burde ha
fått, fra HIOA.

Så jeg lurte på om Paulsen huska navnet på Grønning, (og om han kan
bekrefte at det var det han fra Sarpsborg het, som han tok på
fersken).

Og hvis Paulsen husker at jeg fikk frostskade på øret, under vinterøvelsen.

For jeg har søkt om erstatning, fra Geværkompaniet, men ingen
lagførere etc., husker  noe, virker det som.

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter