Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. mai 2014

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog
2014/1416

Erik Ribsskog Fri, May 23, 2014 at 2:20 AM
To: Postmottak Sivilombudsmannen
Cc: Norges Bondelag , postmottak@lmd.dep.no
Hei,

alle veiene på Sand ser ut som gårdsveier.

(De er ikke asfalterte).

Så at den ene veien var privat og at den andre var offentlig.

Det klarte ikke jeg å skjønne, som ni-åring.

Så det var kanskje dårlig skilta.

Jeg innrømmer at jeg gikk gjennom et gårdstun, da jeg gikk på den
veien, som viste seg å være privat.

(Burveien heter det visst.

Og ikke gårdsvei).

Men gårdstun hender det at man kjører gjennom, når man kjører på
offentlige veier og.

(Det husker jeg, fra da jeg satt på med for eksempel mora mi.

Hu pleide å si fra, når vi kjørte gjennom gårdstun, mener jeg å huske.

Noe sånt).

Sand-familien, (som bor på den gården), er muligens litt skumle.

Min nylig avdøde tidligere klassekamerat Carl Fredrik Fallan, sa det,
at bonden Sand rappa skoa, til noen som hadde gått på slang der.

(Og dere veit hvordan folk er.

Det er sikkert nok at man har gått på en sånn vei.

Og så skal noen ha det til at man skulle gå på slang.

Noe sånt).

Da jeg gikk på Berger skole, så intervjuet jeg vaktmester Bullen, for
skoleavisa.

Og da ble noen andre unger i skolegården forskrekka, (mener jeg å huske).

Og Sand-bøndene, de er i slekt med Bullen, (mener jeg å ha lest, på nettet).

Og det samme med Gry Stenberg, fra Bergeråsen, som bodde like ved, og
gikk i klassen min.

Hu oppførte seg en del ganger underlig, vil jeg si.

Sånn at jeg lurer på om det finnes en Bullen-mafia, for å si det sånn.

Men politiet og spesialenheten vil ikke ha e-postene mine.

Så det var derfor jeg sendte en kopi til dere.

(Og ikke på grunn av at dette var noe om Bondelaget).

Mvh.

Erik Ribsskog



On Thu, May 22, 2014 at 12:45 PM, Postmottak Sivilombudsmannen
<postmottak@sivilombudsmannen.no> wrote:
>
>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter