Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 7. mai 2014

Mer fra Facebook

  • 25. april
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    nå har Pia slutta å svare meg, på e-postene jeg sender jobben hennes, forresten.
    (Hu vil ikke være venn med meg på Facebook, og har sperret meg der).
    Så hu er vel litt svikefull da, (må man vel si).
    Og nå har jeg bare noen få pund igjen, til mat.
    Og strømmen tar snart slutt igjen.
    For the Jobcentre tuller med meg.
    Jeg har ikke fått arbeidsledighetstrygd siden i begynnelsen av mars.
    (Enda jeg gjør min del, liksom).
    Så fint hvis du kan låne meg noen penger, på den eiendommen i Holmsbu, (for eksempel).
    (Som jeg også har skrevet til Christell, men hu har heller ikke svar).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • fredag
  • Erland Borgen
    Erland Borgen
    Hei Erik.
    Først og fremst tror jeg du må prøve å finne en litt mer bærekraftig løsning enn å låne penger av familie, venner og bekjente. Har du noen mulighet til å skaffe deg en jevlig inntekt?
    Hvor mye penger trenger du?
  • tirsdag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    hvis eiendommen min paa Holmsbu er verdt en million, saa klarer jeg meg i cirka ti aar, i England.
    Og da kan jeg bygge opp mine smaa virksomheter i mellomtiden, tenkte jeg.
    Jeg har ikke stroem eller mat naa, og er tiltalt for forbrytelser jeg ikke har gjort, og maa i retten i slutten av maaneden.
    Saa alt av penger hjelper.
    Jeg blir tullet med av the Jobcentre som i en bok av Kafka.
    Min PayPal-addresse er eribsskog@gmail.com hvis du kan laane meg noen penger, eventuelt med sikkerhet i Bergstoe.
    Jeg har tidligere brukt den PayPal-kontoen til en nettbutikk, saa det staar noe med 'Goody Shop', men det er min adresse.
    Pia har sluttet aa svare, saa hu har sveket meg, (i den vanskelige situasjonen jeg er i), maa jeg si.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • I dag
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    jeg fikk litt arbeidsledighetstrygd i dag morges, (cirka 250 av cirka 750 pund), så det er ikke så hastverk nå.
    Men det med Holmsbu-eiendommen er fortsatt aktuelt da.
    For å si det sånn.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter