Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. mai 2014

Mer fra Facebook

  • Samtale startet 26. april
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei Erik Dahl,
    kan du låne med noen penger?
    David Hjort skyldte meg cirka 4000, (var det vel).
    Og så prakket han på meg et par høytalere, mot at han fikk tusen kroner mindre, i gjeld.
    Så han skylder meg cirka 3000, (for 10-15 år siden), så det blir cirka 4000 i dagens verdi.
    Noe sånt.
    Kan du låne meg noen penger, og så få det tilbake fra vår felles bekjente David Hjort?
    For jeg bor i England nemlig, og klarte ikke å finne han dansken, (han pleide jo alltid å si 'hvornår'), på Facebook nå.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
    PS.
    Min PayPal-adresse er eribsskog@gmail.com.
    Jeg blir tullet med av noe 'kommunistmafia', i England, og får ikke arbeidsledighetstrygd til mat, engang.
    Må låne av min søster Pia, (som du kanskje husker), men hu har slutta å svare på e-postene mine nå, (så hu har kanskje fått mensen, eller noe).
    Og min yngre halvbror Axel, han er litt dum, (og bruker vel opp alle pengene sine på byen, sammen med de andre kokkene), og han svarer aldri, på Facebook etc., og han forstår nok heller ikke hvordan man bruker PayPal, etc.
  • I dag
  • Erik Dahl
    Erik Dahl
    Skylder han deg penger burde du ta kontakt med han, jeg har desverre ikke muligheten.
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Hei,
    nei, det er ikke så krise akkurat for øyeblikket, (siden jeg fikk arbeidsledighetstrygd, til en forranding, i går).
    Og jeg tror at jeg har blokkert David Hjort, på Facebook.
    Jeg har skrevet til hans søster Venevil, (som nå holder til i Telemark vel).
    Kanskje jeg finnet David Hjort sin kusine Marion, på Facebook.
    Hu klarer kanskje å få han til å sende meg disse pengene.
    Vi får se.
    Hva heter hu Marion, (fra Grefsen der omkring vel), til etternavn igjen?
    Og hvordan går det ellers på Bjørndal?
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Jeg må forresten møte i retten, hele tiden.
    For britene sier at jeg driver å sender sex-eposter, til ei heks, på the Jobcentre.
    Så dem driver med justismord, må jeg si.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Dahl
    Erik Dahl
    Hæ, hvordan kan de gjøre det??
    Hvem er det som sender disse e-postene?
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Nei,
    jeg aner ikke.
    (Noen som leser min blogg, muligens.
    Det var også sånn, at da jeg fikk bredbånd her, i fjor, så fikk jeg besøk fire ganger, av Virgin Broadband, og jeg tror at en som satt og knelte, i stua mi, og ligna på sersjant Bredesen i Geværkompaniet, muligens kan ha satt inn en slags rar boks, i veggen min, på det tredje besøket, for de måtte bytte til et større deksel, hvis jeg husker det riktig).
    Bor du i Rimi sine brakker/leiligheter på Tøyen/Carl Berner nå.
    (Bare lurte, siden det stod at du sendte meldingen derfra).
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Dahl
    Erik Dahl
    Nei, bor i privat leilighet nå.... jobber ikke lenger for rimi.
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Ok,
    ser at du er på Tøyen, ihvertfall.
    Før jeg fikk meg jobb på OBS Triaden, i 1990, så jobba jeg et par måneder for Det Norske Hageselskap, på praksisplass, for arbeidsformidlingen.
    Og da jobba jeg en del vakter, på Hageselskapet sitt lager, som lå på Tøyen, (cirka fem minutter å gå, fra Tøyen Senter).
    Var med å bygde standen deres, på en landbruks-messe, et sted som het Hellerudsletta, og da fikk vi spise gratis, (var det vel), i kantina til Prior, (var det vel), siden både Hageselskapet og Prior er noe 'bonde-greier'.
    Noe sånt.
    Var det Valkyria som banka opp Linn Korneliussen og Venevil, i Karl Johan den gangen, som du, dama di, David Hjort, Linn, Marion, Venevil og jeg, skulle på det diskoteket, nederst i Karl Johan, (en søndag, var det vel, som David Hjort dro oss med, på det her).
    Bare lurte.
    Mvh.
    Erik Ribsskog
  • Erik Ribsskog
    Erik Ribsskog
    Husker du, fra da David Hjort bodde i Rimi-leilighet, på Billingstad.
    Også ville han arrangere fest, hos meg på St. Hanshaugen.
    Siden Billingstad var så usentralt.
    Og så fikk han Roger til å sette inn røykmaskin, ved stereoanlegget mitt.
    Og så dro han med ei nervøs dame fra Ulvøya dit, pluss ei brunette ved navn Malena og ei blondinne, (og hennes unge kavaler vel), fra Drammen.
    (Disse 'fant' han, på Burger King i Karl Johan, og dro med hjem til meg).
    Du satt på røyken, (etter oppfordring fra meg), da dere siste, (bortsett fra hu Malena og meg), dro.
    Har du hørt noe mer fra hu Malena fra Drammen, forresten?
    Jeg mener hu het Gjetrang, til etternavn, og hu sa hu jobba, på Lizzis Pizza, i Drammen.
    Hu var litt luremus.
    Det ble ikke noe 'pulings', hu ville bare at jeg skulle fingre henne, mens hu runka meg.
    Noe jeg syntes ble litt barnslig/kjedelig, i lengden.
    Så det ble litt mislykka, må jeg si.
    Hu ville ikke ta av seg trusa, osv.
    Så hu var kanskje litt barnslig.
    Men hu var jo på det utestedet Paleet, nede ved Plata der.
    Hvor David Hjort dro oss med.
    Så hvis hu var gammel nok til å dra dit, så var hu vel gammel nok til det meste, tror jeg.
    Hu var jo i leiligheten min, sammen med to venner, (som også var fra Drammen vel).
    For David Hjort 'babla', om at jeg hadde prata med pipestemme, på festen, (dagen etter, eller noe).
    Men altså, hu fra Ulvøya, hu virka ikke normal.
    Og hvis jeg kunne være på fest sammen med hu Malena, så kunne jeg vel ha sex med henne og, (skulle man vel tro).
    Men David Hjort får gå i noe slags feminist-tog, eller noe sånt, da.
    (Hvis det var sånn han mente det, som jeg trodde).
    Men men.
    Mvh.
    Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter