Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. juni 2014

Jeg sendte en e-post til the Jobcentre

Erik Ribsskog

Complaint/Fwd: To: Huyton Jobcentre

Erik Ribsskog Tue, Jun 24, 2014 at 10:12 AM
To: Contact-Us
Cc: CONTACT-US , DWP ICE gateway team , Wedell-Wedellsborg , "emb.london" , HRW UK , amnestyis , Phso Enquiries , post , Akademikerforbundet , Service , Ribsskog , she , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , post , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , hofmarskallatet@kongehuset.dk, ved Wenche Molstad , post@slottet.no, Office , Info , Service , "steve.rotheram.mp" , LO Postkasse LO , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, "sande.vgs" , "president@ansa.no" , Google Press , post@canica.no, billing@spexhost.com, Colin Simber
Hi,

I checked my online banking today.

And I hadn't gotten my jobseekers allowance, (like Sean, from Huyton
Jobcentre, told me I would, in a phone-interview a couple of weeks
ago).

I don't understand why I havn't gotten these money.

(My jobseekers-allowance have been stopped, (for 'funny' reasons I'd say).

Three times already this year.

And I haven't gotten any jobseekers-allowance since 27/5.

What's going on, I was wondering.

It seems a bit like, to me, that the Jobcentre has been taken over by
the Al Quaida, and are trying to get me killed, or something.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: Wed, Jun 18, 2014 at 3:23 PM
Subject: To: Huyton Jobcentre
To: Contact-Us <Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>
Cc: CONTACT-US <CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, DWP ICE gateway team
<ice@dwp.gsi.gov.uk>


Hi,

I also send you these files by e-mail.

(Since it has been a problem earlier, that files I've been trying to
send the Jobcentre, have been missing, in the post, it seems).

I've been told in several different ways, how to send these files, in the post.

But I thought I could try to send them today, (in your pre-franked
enveloped, which you've sent me).

And then I think you should get the letter in time.

I'll try to ask for a proof of postage, at the post-office, since I've
noticed that the Jobcentre don't accept photos, (of when I post the
letter, in a post-case), it seems, as a proof of postage, (it seems).

I hope this is alright!

Yours sincerely,

Erik Ribsskog

21 attachments

letter 1.jpg
106K

letter 2.jpg
119K

letter 3.jpg
114K

letter 4.jpg
115K

letter 5.jpg
61K

scan 1.jpg
143K

scan 2.jpg
50K

scan 3.jpg
154K

scan 4.jpg
200K

scan 5.jpg
184K

scan 6.jpg
114K

scan 7.jpg
134K

scan 8.jpg
125K

scan 9.jpg
131K

scan 10.jpg
155K

scan 11.jpg
106K

scan 12.jpg
115K

scan 13.jpg
139K

scan 14.jpg
127K

scan 15.jpg
142K

scan 16.jpg
89K

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter