Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. juni 2014

Jeg sendte en e-post til LHT

Erik Ribsskog
Complaint

Erik Ribsskog Sun, Jun 15, 2014 at 12:50 AM
To: LHT Customer Service
Cc: Colin Simber , Henrik Wedell-Wedellsborg , "emb.london" , HRW UK , amnestyis , Politikk Høyre , Phso Enquiries , post , Akademikerforbundet , Pia Ribsskog , Bjørn Ribsskog , she , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , post , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , hofmarskallatet@kongehuset.dk, Liverpool Direct , Vernepliktsverkets kontaktsenter ved Wenche Molstad , post@slottet.no, Runcorn Office , Info , Benefits Service , "steve.rotheram.mp" , LO Postkasse LO , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, CONTACT-US , Contact-Us , "sande.vgs" , "president@ansa.no" , Google Press
Hi,

I got a letter from you this week, about 'mental wellbeing', (like you
call it), which I attach a scanned copy of.

You write that you think you provide more than housing for your tenants.

But I think you should stick to just housing.

Because when you do all this funny stuff, (like your hub were you try
to be the library with computers with internet, and you try to be the
jobcentre, and now the NHS), then you squeze the people who don't live
with LHT, I think.

And you waste peoples rent-money.

So this I wanted to complain about.

(If this isn't some kind of joke.

That this is a letter, that someone have made at home, with a colour
printer, or something.

So that this letter isn't genuine, like one could perhaps wonder, I think.

The quality of the paper, in the folder, doesn't seem that good, etc.

And I've also gotten letters from United Utilities lately, that
doesn't seem genuine, to do with the envelopes, etc.

And two people reply about the same case, from them.

And you've earlier wanted to inform me about adoption, even if I'm not
interested in that.

I thought the meeting you invited me to was about some repairs I had
reported that needed to be done.

And when I got to your office, in Kirkdale, then you wanted me to
discuss adoption.

But I'm not interested in adoption at all, so you should stop
'throwing nigger-kids' after your tenants like that).

Erik Ribsskog

2 attachments

lht 1.jpg
134K

lht 2.jpg
61K

PS.

Her er vedleggene:

lht 1

lht 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter