Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. juni 2014

Jeg sendte en e-post til RBS

Erik Ribsskog

Property in Norway

Erik Ribsskog Fri, Jun 27, 2014 at 12:11 PM

To: ~ RBS Customer Relations
Hi,

I own part of a property in Norway.

(My father inherited this, (from his bachelor-uncles, after two of
them had died), in 2005, but didn't want to own it, for some reason,
and gave half of his share on to me).

My third bachelor-uncle, (Idar Sandersen), still lives there.

But he is more than 90 years old.

I want to sell it, but perhaps it's better to wait, untill my granduncle dies.

I've asked my earlier Norwegian banks, (from when I lived in Norway,
that is DNB and Nordea), if they could loan me some money, on this
property.

But they have not given me any loans, for some strange reason.

Because this property is in a place, (Hurum), where properties like
this, are in demand, (since it's close to the sea/fjord, etc.), it
seams.

I'm not sure if you at RBS are used to dealing with properties in
Norway, so I've waited many years, with contacting you, about this.

But I guess my share of this property could easily be worth £50.000 or £100.000.

And at the same time, I have problems with the Jobcentre.

They stop my allowance, 'all the time'.

(And they also take me to court, acusing me of haveing written dirty
e-mails to their staff.

I rather want to live on the money for this propety I own, than having
to deal with the Jobcentre any longer.

If that's possible).

Can I please get a loan, on this property.

And then I can pay it back, after Idar Sandersen dies.

Since I almost starve to death, every year, (or so), due to problems
with the Jobcentre.

I've also gotten my degree, in 2009, from Oslo University College.

Could I please have a bank-account, for graduates, with an overdraft,
(for graduates), I was wondering.

Best regards,

Erik Ribsskog

5 attachments

arv1.jpg
360K

arv2.jpg
282K

arv3.jpg
217K

arv4.jpg
179K

vitnemaal3.jpg
345K

PS.

Her er vedleggene:

arv1

arv2

arv3

arv4

vitnemaal3

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter