Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 15. juni 2014

Jeg sendte en e-post til Spesialenheten

Erik Ribsskog

Klage på politiet i Stockholm/Fwd: Oppdatering/Fwd: Anmeldelse/Fwd: Bare noe jeg tenkte på

Erik Ribsskog Sun, Jun 15, 2014 at 6:03 AM
To: post
Cc: Polismyndigheten Stockholm
Bcc: Colin Simber , Henrik Wedell-Wedellsborg , "emb.london" , HRW UK , amnestyis , Politikk Høyre , Phso Enquiries , post , Akademikerforbundet , LHT Customer Service , Pia Ribsskog , Bjørn Ribsskog , she , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , post , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , hofmarskallatet@kongehuset.dk, Liverpool Direct , Vernepliktsverkets kontaktsenter ved Wenche Molstad , post@slottet.no, Runcorn Office , Info , Benefits Service , "steve.rotheram.mp" , LO Postkasse LO , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, CONTACT-US , Contact-Us , "sande.vgs" , "president@ansa.no" , Google Press
Hei,

jeg vil gjerne klage på politiet i Stockholm.

For jeg finner ikke noen svensk spesialenhet, når jeg søker på nettet,
dessverre.

Men det som det svenske politiet skriver må da være fullstendig sludder.

For jeg fant heller ikke noe om 'nordisk polisdatabas', når jeg søkte,
på nettet.

Og det er selvfølgelig bare sludder, at en norsk rett, ville gjort noe
sånt, som å umyndiggjøre en person, som ikke har satt sin fot i Norge,
siden 2005.

Det går vel ærlig talt ikke an, at noe sånt kan skje.

Så jeg vil klage på at svensk politiet dikter opp løgn her.

Jeg sender til den norske spesialenheten.

For jeg finner ikke noen svensk spesialenhet, på nettet, som sagt.

Hva er det søta bror driver med her, lurer jeg.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2014-06-14 22:27 GMT+01:00
Subject: Re: Oppdatering/Fwd: Anmeldelse/Fwd: Bare noe jeg tenkte på
To: Polismyndigheten Stockholm <polismyndigheten.stockholm@polisen.se>
Cc: Colin Simber <colin.simber@linskills.co.uk>, Henrik
Wedell-Wedellsborg <ww@bruunhjejle.dk>, "emb.london"
<emb.london@mfa.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis
<amnestyis@amnesty.org>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Phso
Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, post <post@mfa.no>,
Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, LHT Customer
Service <csc@lht.co.uk>, Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>, Bjørn
Ribsskog <bribsskog@gmail.com>, she <she@topdanmark.dk>,
"hv-02.kontakt" <hv-02.kontakt@mil.no>, "anne-kathrine.skodvin"
<anne-kathrine.skodvin@ica.no>, post <post@spesialenheten.no>,
"EUteam@amnesty.org" <EUteam@amnesty.org>, "SCT@amnesty.org.uk"
<sct@amnesty.org.uk>, hofmarskallatet@kongehuset.dk, Liverpool Direct
<liverpool.direct@liverpool.gov.uk>, Vernepliktsverkets kontaktsenter
ved Wenche Molstad <vpv.kontakt@mil.no>, post@slottet.no, Runcorn
Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Benefits
Service <benefits.service@liverpooldirectlimited.co.uk>,
"steve.rotheram.mp" <steve.rotheram.mp@parliament.uk>, LO Postkasse LO
<lo@lo.no>, rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, CONTACT-US
<CONTACT-US@dwp.gsi.gov.uk>, Contact-Us
<Contact-Us@jobcentreplus.gsi.gov.uk>, "sande.vgs" <sande.vgs@vfk.no>,
"president@ansa.no" <president@ansa.no>, Google Press
<press@google.com>


Hei,

det er helt nytt for meg.

Dette er noe som er helt ukjent for meg.

Min far lot meg bo alene, fra jeg var ni år.

Og jeg har ikke vært i Norge, siden 2005.

Så dette er noe kommunist-mafia, må jeg si.

Hva har skjedd her?

Dette er noe Kafka-greier, vil jeg si.

Dette er fullstendig åndsvakt.

Jeg må nå søke om britisk statsborgerskap, etter å ha bodd i England,
siden høsten 2004.

Jeg overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', på jobb, på Rimi
Bjørndal, i 2003.

Og Kripos nekter å etterforske.

I Norge så er man mot meg, som man var mot jødene, etter andre verdenskrig.

De nekter å sende meg mine eiendeler (som ligger hos City
Self-Storage), arv, de nekter meg å oppløse sameie, osv.

Jævla nazister hele gjengen.

Erik Ribsskog

PS.

Beklager at jeg blir irritert.

Men hvis dette er riktig.

Så har de hatt en hemmelig sak, bak min rygg.

Uten noen grunn.

De vet godt i Norge at jeg bor i England.

Min varsler/nød-blogg har vært på TV, i Norge.

Men de sender all min post, til min siste norske adresse.

Dette er fordi at de har tullet med meg, så mye i Norge, og har en
konspirasjon mot meg.

Muligens fordi at jeg er etterkommer av Birger Jarl, eller noe sånt.

Og på skjemaet for adresseforranding, til utlandet.

Så skal man skrive, når man flytter tilbake, til Norge.

Men det vet jeg ikke, for det avhenger av når norske myndigheter er
villige til å gi meg mine rettigheter.

Dette er Sovjetstat!

Dessuten liker jeg ikke at dere kaller meg ved fornavn.

Hr. Ribsskog skal dere si.

Så hvis dere kan sende dette videre til den svenske spesialenheten.


2014-06-14 19:47 GMT+01:00 Polismyndigheten Stockholm
<polismyndigheten.stockholm@polisen.se>:
> Hej Erik,
>
> Enligt nordisk polisdatabas sattes du under förmyndarskap av Oslo tingsrätt den 13 februari 2014. För att anmäla Riddarhuset måste din förmyndare, enligt databasens uppgifter Arne Mogan Olsen, vara med dig til polishuset i Stockholm.
>
> Med vänliga hälsningar
> Polismyndigheten Stockholm
> C1928
>
> Fredag, 13 jun, 2014 19:30 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>
> Hei,
>
> jeg så nå også det.
>
> At dette ikke er en e-post, som jeg har sendt Riddarhuset.
>
> Det er noen som driver med 'impersonation', og skriver stygge
> e-poster, i mitt navn, (virker det som).
>
> Altså en forfalskning.
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2014-06-13 19:27 GMT+01:00
> Subject: Anmeldelse/Fwd: Bare noe jeg tenkte på
> To: Polismyndigheten Stockholm <polismyndigheten.stockholm@polisen.se>
> Cc: Henrik Wedell-Wedellsborg <ww@bruunhjejle.dk>, post@slottet.no,
> hofmarskallatet@kongehuset.dk, "Heiner v. Hoyningen-Huene"
> <hoyningen-huene@t-online.de>
>
>
> Hei,
>
> dette er en provokasjon fra Riddarhuset.
>
> De kan ikke si til folk at de skal gå til psykolog/psykiatiker.
>
> Det har jeg skrevet til de tidligere om, at jeg ikke liker, at de sier det.
>
> Så dette er trakassering.
>
> Så dette vil jeg gjerne anmelde.
>
> De kaller meg også 'Erik'.
>
> Men det riktige, (for dem), ville vært å skrive: 'Hr. Ribsskog', mener jeg.
>
> Så dette er uhøflige æreskrenkelser, som jeg vil anmelde.
>
> Dette er provokasjoner.
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Kansli <kansli@riddarhuset.se>
> Date: 2014-06-13 19:08 GMT+01:00
> Subject: Re: Bare noe jeg tenkte på
> To: eribsskog@gmail.com
> Cc: ww@bruunhjejle.dk, post@slottet.no, hofmarskallatet@kongehuset.dk,
> hoyningen-huene@t-online.de
>
>
> Erik, jag skulle anmäla dig till polisen om du skickar flera epostmeddelande nu.
>
> Sök hjälp från psykiatriker. Jag tror det är bäst för dig i det långa loppet.
>
> Med vänliga hälsningar
>
> Henric Ankarcrona
> Kanslist
> Riddarhuset
>
> Fri, Jun 13, 2014 at 18:15 PM skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
>
> Hei,
>
> beklager at jeg sender mange eposter, men jeg kom til å tenke på noe mer.
>
> Jeg har jo lest at jeg var etter adelige som var varulver.
>
> Og da lurte jeg på om det er noe kjent, at varulver besvimer under sexdebuten?
>
> Fordi jeg hadde sex med Nina Monsen, da jeg var 18.
>
> Hu ville inn på det gamle soverommet mitt.
>
> Jeg ville heller prøve vannsenga, men det ville absolutt ikke hu.
>
> Hu tagg om å slippe vannsenga.
>
> Så jeg sa det var greit.
>
> Og da hadde jeg litt å gå på da, når vi kom innpå det lille rommet.
>
> Så da gjorde hu litt som jeg sa da, og lot meg prøve å ta henne bakfra
> og forfra og alt mulig da, i den senga.
>
> Men til slutt så hadde vi holdt på i mange timer.
>
> Og lot som at hu sovna, tror jeg nå.
>
> Og jeg begynte å miste ereksjonen osv., siden vi hadde holdt på så lenge.
>
> Og noe annet hadde gjort meg kåt, noen dager før, så jeg hadde runka
> skikkelig mye, i dagene før hu Nina Monsen dukka opp der.
>
> Så jeg var ikke så kåt egentlig, men jeg hadde lyst til å få unna
> sex-debutten da.
>
>
> For det var liksom litt flaut for en 18-årig gutt, syntes jeg, å ikke
> ha hatt sex.
>
> Så derfor ble det sånn.
>
> Men jeg ble litt tent av å se henne med rumpa i været, så da kom jeg
> på den ideen at hu fikk suge meg litt mer, så kanskje vi ble ferdig.
>
> (Hu hadde jo hatt pikken min inni kjeften halve kvelden, uansett, mente jeg).
>
> Og da våkna hu plutselig opp, og sugde pikken skikkelig hardt inn.
>
> Uten å bruke tenna, som hu hadde gjort tidligere.
>
> Også åpna hu kjeften, mener jeg å huske.
>
> Og da besvimte jeg.
>
> Kan det ha vært noe svenske 'varulv-gener', som var inne i bildet her?
>
> Bare jeg tenkte på.
>
> Men men.
>
> Mvh
>
> Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter