Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. juni 2014

Jeg sendte en e-post til Tetra Pak

Erik Ribsskog

Reidun Andersen

Erik Ribsskog Wed, Jun 11, 2014 at 9:10 PM
To: lars.johansson@delaval.com
Hei,

min fars kusine, Reidun Andersen, jobbet i mange år, for Tetra Pak, i
Lysaker, i Norge.

Er hun død, lurer jeg?

(Det er så rare forhold i slekten, forstår du).

Hennes ektemann Kai Billy Andersen jobbet også for Tetra Pak.

Jeg har jobbet for Packing Europe, i Norwich, så jeg er også i
bransjen, (eller har vært, ihvertfall).

Jeg kjøpte en Toyota HiAce, fra Reidun og Kai sin adoptivsønn Øystein,
(og hans kamerat Glenn Hesler), i 1996.

Og den bilen hadde visst vært firmabil, for Tetra Pak, (hvis jeg
skjønte det riktig).

Men det var en del feil med bilen.

Men jeg fikk den billig.

Og jeg skulle bare ha den bilen, fordi at jeg nettopp hadde fått lappen.

Og ville at kjøreferdighetene skulle sitte, da.

Men jeg måtte skrote den, etter et drøyt år, grunnet den da ganske nye
EU-kontrollen.

Så jeg har nesten jobba i Tetra Pak, (må jeg vel da si).

Så jeg får si kondolerer.

Jeg finner ikke Kai Billy Andersen på Facebook.

Og ikke Øystein Andersen.

Og ikke hans kusine Anita.

Og ikke Øysteins kamerat Glenn Hesler.

Så da var det bare Tetra Pak jeg tenkte på, som jeg kunne prøve å
spore opp, på nettet.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter