Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 13. juni 2014

Mer fra Twitter

Erik Ribsskog

Case# 02848431: Receiving violent threats - stalkercons - ref:00DA0000000K0A8.500G000000POFzw:ref

Twitter Support Fri, Jun 13, 2014 at 2:12 PM
To: "eribsskog@gmail.com"

This is an AUTOMATED response from our support system.
 
Hello,
 
We have received your report and will review it shortly. Your patience is greatly appreciated.
 
What happens next?
 
The Twitter Trust & Safety team will review your report and take action if the user is found to be in violation of our abusive behavior policy. We may follow up with you if we need additional information.
 
What else can you do? 
 
  • Do not respond to the user. Responding to someone who is intentionally attempting to aggravate you or others may encourage them to continue their behavior.
  • Block the user.
  • Learn more about how to deal with abusive users.
  • Learn how to flag inappropriate media.
  • If you feel threatened or are in danger, please contact your local law enforcement. You can point local law enforcement to our Guidelines for Law Enforcement.
 
Contact Law Enforcement
 
If something has gone beyond the point of a personal conflict, whether it be online or offline, you should contact your local authorities so they can accurately assess the situation.
 
If you decide to contact law enforcement, you may want to include screenshots of the offending Tweets and this summary of the situation as part of your report. As per our Guidelines for Law Enforcement, if we are contacted by law enforcement directly, we can work with them and provide the necessary information for their investigation of your issue.
 
If you do not feel comfortable contacting law enforcement, you should reach out to a trusted individual, such as a friend or family member, for help. Working with people close to you may help you assess the threat and determine next steps. 
 
Please note: Twitter can only address issues related to content posted on Twitter. If someone has posted this content on other websites, please contact those websites for assistance in removing the information.
 
Thanks,
 
Twitter Trust & Safety
 
------------------------------------------------- 
Your case number: #02848431



System Reference: ref:00DA0000000K0A8.500G000000POFzw:ref


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter