Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. juni 2014

Mer om budsjett

Erik Ribsskog

[SH-275981] SpexHost ~ Support Ticket Updated

Erik Ribsskog Mon, Jun 30, 2014 at 5:19 PM
To: billing@spexhost.com
Cc: Wedell-Wedellsborg , "emb.london" , HRW UK , amnestyis , Phso Enquiries , post , Akademikerforbundet , Ribsskog , she , "hv-02.kontakt" , "anne-kathrine.skodvin" , post , "EUteam@amnesty.org" , "SCT@amnesty.org.uk" , hofmarskallatet@kongehuset.dk, ved Wenche Molstad , post@slottet.no, Office , Info , Service , "steve.rotheram.mp" , LO Postkasse LO , rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk, "sande.vgs" , "president@ansa.no" , Google Press , post@canica.no, Contact-Us , Politikk Høyre , "mail.gva" , info@linskills.co.uk, findasolicitor@lawsociety.org.uk, admin@lpl-norwegian-consulate.org.uk, ITCGM- Norwegian Consulate
Hi,
I think I copied you an e-mail about this last week.

At least, I called the Jobcentre, on Friday, last week.

And a Polish woman there, (I think she probably was, her name was Agnielka or something, and she worked in Norwich, which was were my phone-call was sent to).
She told me, that I was going to get my jobseekers-allowance, on Wednesday, (this week).

So I'm going to update you again on Wednesday if I haven't gotten the money from the Jobcentre by then.

Sorry again about the problems with this!

Best regards,

Erik Ribsskog


On Mon, Jun 30, 2014 at 5:10 PM, billing@spexhost.com <billing@spexhost.com> wrote:
+TTN: Erik Ribsskog,

Support Ticket #275981 has been updated

Description:
Hi Erik,

Just wondering if there's any update.

----
Regards,
The SpexHost Team
www.SpexHost.com

~ Matthew Grandy
~ Chief Operating Officer
~ SpexHost, LLC

If you want to view the entire log of this ticket log onto our Billing Center at https://www.spexhost.com/billing with your username and password.

If you have any questions regarding this response or any other support questions please feel free to contact us.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter