Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Drammen kommune

Erik Ribsskog

Tordenskioldsgate 36

Erik Ribsskog Mon, Jul 28, 2014 at 9:01 PM
To: kommunepost@drammen.kommune.no
Hei,

jeg leste om min far, (Arne Mogan Olsen), og hans samboer Haldis
Humblen sin forretningsgård, (Tordenskioldsgate 36), på nettstedet
deres:

https://www.drammen.kommune.no/Documents/Bolig,%20eiendom%20og%20byutvikling/Plan%20og%20regulering/Kulturminnevern/KM%20Sentrum%202014-Revisjon%20140123%20Sortering%20Adresse%20-%20Utvalg%20Vern%20-%20utsendingsversjon%20forel%C3%B8pig.pdf

Det står at det er en Art Neuve/Jugend-bygning.

Jeg lurte på om dere har noe bymuseum, eller noe, som vet hvem som
bygde gården, og som vet hvordan forretninger, som var der, fra
starten, og frem mot 'vår tid'?

Min lillesøster Pia, sa til meg, rundt årtusenskiftet, at alle min far
og Haldis sine avkom, skulle arve like mye, etter dem.

Og jeg får ikke noe respons, fra Haldis sine avkom, (nemlig Viggo
Snowhill/Snoghøj, Jan Christian Snoghøj og Christell Humblen), eller
fra min lillesøster Pia Ribsskog.

Så jeg er igang, og prøver å finne ut av mulighetene, for denne
eiendommen, selv.

For min far fyller 70 år, seinere i år.

Og Haldis er enda eldre.

(Hu er vel kanskje cirka 75 år.

Noe sånt).

På forhånd takk for eventuell hjelp!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter