Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Larvik tingrett

Erik Ribsskog

Ny oppdatering/Fwd: Tissen din

Erik Ribsskog Mon, Jul 14, 2014 at 1:07 AM
To: "larvik.tingrett"
Cc: "drammen.tingrett" , "agder.lagmannsrett" , "HRET (postmottak)" , Postmottak@domstoladministrasjonen.no
Hei,

jeg tror at tante Ellen savner mora mi, (sin storesøster Karen).

Jeg husker en gang, på 70-tallet, hos bestemor Ingeborg og bestefar
Johannes, i Blombakken, i Nevlunghavn.

Jeg var vel bare 6-7 år gammel, tror jeg.

Min lillesøster Pia og meg, møtte tante Ellen, for første eller andre gang.

For hu bodde i Sveits.

Og vi klagde til tante Ellen, på at mora vår Karen, var så streng,
(som oppdrager), husker jeg.

Noe sånt.

Og da trakk mora mi og tante Ellen seg tilbake, til et rom, i andre
etasje, i mine besteforeldres hus, i Nevlunghavn.

(Etter at Ellen hadde prøvd å kjefte litt på mora vår.

Og mora vår roet ned Ellen vel).

De er mulig at de gikk for å lesbe, eller noe sånt.

Det vet jeg ikke.

Så tante Ellen får heller legge trusene sine, på graven til mora mi, i Drøbak.

Noe sånt.

Noen år før bestemor Ingeborg døde, i 2009.

Så sendte hu meg et brev, om at i bursdagen hennes, i 2007, vel.

Så hadde tante Ellen og Didrik Beichmann, inngått hippie-ekteskap.

(Noe sånt).

Så dere får kanskje høre med Didrik Beichmann, om han kan passe litt
bedre på tante Ellen.

Siden hu sender så mange veldig rare e-poster.

Kanskje de burde formalisere dette hippie-ekteskapet sitt, i et
konvensjonelt ekteskap.

Men det er kanskje for mye forlangt.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Ellen Ribsskog <ripsen@gmx.ch>
Date: 2014-07-14 0:49 GMT+01:00
Subject: Re: Tissen din
To: eribsskog@gmail.com


Jeg husker også at du pleide å stjele trusene mine, og du gikk vel
stort sett med dameundertøy hele tiden.

Når har du tenkt å betale meg for disse trusene?

Hilsen Tante

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter