Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Larvik tingrett

Erik Ribsskog

Klage/Fwd: Hurra for deg

Erik Ribsskog Fri, Jul 25, 2014 at 2:21 AM
To: "larvik.tingrett"
Cc: "drammen.tingrett" , "agder.lagmannsrett" , "HRET (postmottak)"
Bcc: Rahel Savoldelli , isajenta@msn.com, she , Bjørn Ribsskog , Holtech Medical
Hei,

kan dere få hu gamle bestemora til å holde kjeft?

Hu har jo bodd i Sveits, det meste av mitt liv.

Så jeg har knapt møtt henne, må jeg si.

Og så kommer hu med all den dritten her.

Og hun kaller seg 'ripsen', i sin e-post-adresse.

Gamle bestemora.

Hennes tremenning Bjørn Ribsskog, har et barnebarn, som heter Emilie
Ribsskog vel, som har kontaktet meg, på nettet.

Og hu kaller seg 'Ribsen', på bloggen sin, som hu starta, da hu var seksten år.

Så den gamle bestemora tante Ellen, er som ei tenåringsjente, må man vel si.

Dere i Larvik tingrette sier kanskje det.

At grunnen til at jeg ikke fikk testamentet i posten.

Det var fordi at min folkeregister-adresse, var det og det.

Men det kan man kanskje si i Russland.

Men det var kjent, at jeg bodde i England, i 2009, (hvor jeg bor fortsatt).

Jeg hadde en ganske kjent blogg, allerede da, (den startet i 2007, og
var med i TV-programmet Tweet 4 Tweet, i 2012).

Så her er det venstrehåndsarbeid, fra Larvik tingrett.

Dere skulle ha kontaktet meg på min engelske adresse, mener jeg.

Så her får Ola Nordmann ordne opp.

Og sende meg erstatning.

Siden at 'tenåringene', (min mors yngre søsken), Martin og Ellen,
sikkert har solgt alt til Ulving, (som Ingeborg og Johannes vel pleide
å selge en del antikviteter til), og skusla bort pengene, på narkotika
og annet tøys.

Lenge leve Sovjetstaten.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Ellen Ribsskog <ripsen@gmx.ch>
Date: 2014-07-25 1:05 GMT+01:00
Subject: Hurra for deg
To: eribsskog@gmail.com


Hva skal man si?
Du er 44 år gammel, men oppfører deg som en 4-åring.
Du er 44 år gammel, og fremdeles ikke i stand til å ta vare på deg selv.
Du har vært sinnsyk i mange år, men nekter å ta i mot hjelp.
Du er en skam for familien.

Men men. Jeg håper uansett at du får en fin dag.


Bursdagsklem fra tante

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter