Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. juli 2014

Jeg sendte en e-post til NRK

Erik Ribsskog

(SaksID:1235223) tweet4tweet

Erik Ribsskog Sun, Jul 13, 2014 at 2:21 PM
To: info@nrk.no
Cc: erik.berg.hansen@nrk.no
Hei,

jeg kan ikke huske å ha sendt dere noen e-poster, på lenge.

Hvilken dato og klokkeslett, har den henvendelsen, (eller
'henvendelsen'), som dere refererer til?

Erik Ribsskog


2014-07-13 11:42 GMT+01:00  <info@nrk.no>:
>
> Takk for din henvendelse!
>
> Du vil få svar hvis du har sendt oss en forespørsel som ikke dekkes av informasjonen du finner her under, og vi gjør oppmerksom på at vi periodevis har lang svartid.
> Kommentarer, forslag, ris og ros blir registrert og videreformidlet til de aktuelle redaksjoner/avdelinger, samt NRK-ledelsen.
> --
> Nyhetstips ber vi om at du sender direkte til 03030@nrk.no eller via skjemaet her: http://www.nrk.no/03030/
> --
> Hvis din henvendelse gjelder avspillingsproblemer i nett-tv/nettradio finner du løsningsforslag her: http://tv.nrk.no/hjelp
> Teknisk informasjon om nett-tv, nettradio, mobil, podkast og andre tjenester: www.nrk.no/hjelp/
> Feilmeldinger vedrørende nett-tv, nettradio og andre tjenester blir raskt meldt videre for oppfølging/retting.
> --
> Feil på tv-signaler: Hvis du har kabel, parabol eller ip-tv, kontakt din leverandør/distributør.
> Hvis du har digitalt bakkenett, kontakt Riks-TV på tlf 09595.
> Feil på radiosignaler (FM og DAB), kontakt Norkring på tlf 124.
>
> Teksting av tv-programmer: http://www.nrk.no/informasjon/hjelp/1.7862839
>
> TV-guide/programoversikt tv: http://tv.nrk.no/guide
>
> Radioguide/programoversikt radio: http://radio.nrk.no/guide
>
> Avansert programoversikt, radio og tv: www.nrk.no/programoversikt/avansert
>
> Spillelister for radio finnes under hvert program i nettradio-arkivet: http://radio.nrk.no/programmer
>
> Lisensinformasjon: www.nrk.no/lisens/
>
> Kopi av radio- eller tv-program: www.nrk.no/informasjon/hjelp/1.7900941
>
> Oversikt over arkivmateriale (fra 1960-1997) som er publisert i nett-tv: http://arkivpublisering.nrk.no/1
>
> Informasjon om klær, rekvisitter eller annet utstyr brukt i studio eller på location kan vi dessverre ikke være behjelpelig med.
>
> Følg oss gjerne på Facebook: facebook.com/NRK
>
>
> Med vennlig hilsen
> NRK  www.nrk.no
> Kommunikasjonsavdelingen
> Publikumsservice
> Man-fre: 08.00-22.00
> Lør: 13:00 - 20:00
> Søn-/høytidsdager: Stengt
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter