Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. juli 2014

Jeg sendte en e-post til politiet i Stockholm

Erik Ribsskog

Re: Melding fra minepersonligebrukte.com (762-YBM)

Erik Ribsskog Mon, Jul 14, 2014 at 2:06 PM
To: Polismyndigheten Stockholm
Cc: post
Hei,

dette er det visst noen i Sverige som har sendt, (i mitt navn), hvis
IP-addressen er riktig.

Dette er noen som driver med terror, virker det som.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

93.182.133.19 IP address location & more:
IP address [?]:93.182.133.19 [Whois] [Reverse IP]
IP country code:SE
IP address country: Sweden
IP address state:Skane Lan
IP address city:Lund
IP address latitude:55.7000
IP address longitude:13.1833
ISP of this IP [?]:ViaEuropa i Lund AB
Organization:Infra-trygg
Host of this IP: [?]:anon-133-19.relakks.com [Whois] [Trace]
Local time in Sweden:2014-07-14 15:04

http://www.ip-adress.com/ip_tracer/93.182.133.19


---------- Forwarded message ----------
From: Susanne kåt <minepersonlige@gmail.com>
Date: 2014-07-14 13:13 GMT+01:00
Subject: Re: Melding fra minepersonligebrukte.com (762-YBM)
To: eribsskog@gmail.com


er du interessert ?

24.04.14 skrev Susanne kåt <minepersonlige@gmail.com>:
> jeg bruker small, og medium :) sokker selger jeg også :)
>
> 24.04.14 skrev eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>:
>>
>> Ditt navn: Erik Ribsskog
>> Din epostadresse: eribsskog@gmail.com
>> Firmanavn: ingen
>> Hvordan fant du oss: diskusjon
>> Sender's IP address: 93.182.133.19
>> Melding: Hei
>>
>> Hva slags størrelse er trusene i? Og selger du sokker også?
>>
>> Mvh
>>
>>
>

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter