Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 7. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Sande Videregående

 Erik Ribsskog Mon, Jul 7, 2014 at 1:12 PM 
To: VFK-SVS-POSTMOTTAK  
Cc: Wedell-Wedellsborg , emb.london@mfa.no, HRW UK , amnestyis , Phso Enquiries , post , Bjørn Ribsskog , Akademikerforbundet , post , post , hofmarskallatet , Politikk Høyre , Polismyndigheten Stockholm , admin , ITCGM- Norwegian Consulate  
Reply | Reply to all | Forward | Print | Delete | Show original
Hei,

men Helle.

Du som var saa flink rettslaere-laererinne.

Kan ikke du hjelpe meg litt?

Jeg faar ikke tingene mine sendt fra Norge.

Jeg faar ikke laan.

Jeg faar ikke forfatterstipend.

Osv., osv.

I dag saa foelte jeg meg mer doed enn levende, da jeg stod opp.

Jeg faar ikke mine sosiale rettigheter.

Jeg har ikke faatt arbeidsledighetstrygd, (som jeg vanligvis faar
annenhver uke), siden mai.

Og jeg har vaert arbeidsledig siden 2008.

Saa jeg har ikke noen sparepenger igjen.

Og er blakk som en kjerkerotte.

Og har ikke penger til mat.

Jeg maa gaa aa lete etter mynter, paa gata.

Min rettslaere-laerdom kommer jeg ingen vei meg.

Folk gir blaffen i rett og galt, virker det som.

Jeg er kanskje litt rusten, i rettslaere.

Dette var jo ting jeg laerte, paa midten av 80-tallet.

Altsaa for snart 30 aar siden.

Jeg sisteaaret paa Gjerde videregaaende, i Drammen.

Men den skolen er naa lagt ned.

Saa jeg maa si at det er Sande videregaaende som er min videregaaende skole.

Saa hadde vaert artig om dere kunne hjulpet meg litt i disse sakene.

Det er jo pensum fra Sande videregaanede, som jeg har i bakhodet, naar
jeg proever aa faa mine rettigheter, mener jeg.

Jeg vet ikke om de laerte bort rettslaere annerledes, paa andre
videregaaende skoler.

Hvem vet.

Mvh.

Erik Ribsskog

- Hide quoted text -


On 7/7/14, VFK-SVS-POSTMOTTAK wrote:
> Kan du vennligst fjerne Sande videregående skole fra kopi-listen din. Vi kan
> ikke se at din korrespondanse har noe med vår skole å gjøre.
>
> Helle
>
> -----Opprinnelig melding-----
> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
> Sendt: 5. juli 2014 16:29
> Til: Benefits Service
> Kopi: Wedell-Wedellsborg; emb.london; HRW UK; amnestyis; Phso Enquiries;
> post; Akademikerforbundet; Ribsskog; she; hv-02.kontakt;
> anne-kathrine.skodvin; post; EUteam@amnesty.org; SCT@amnesty.org.uk;
> hofmarskallatet@kongehuset.dk; ved Wenche Molstad; post@slottet.no; Office;
> Info; steve.rotheram.mp; LO Postkasse LO;
> rcjchancery.judgeslisting@hmcts.gsi.gov.uk; VFK-SVS-POSTMOTTAK;
> president@ansa.no; Google Press; post@canica.no; billing@spexhost.com;
> Contact-Us; Politikk Høyre; mail.gva; info@linskills.co.uk;
> findasolicitor@lawsociety.org.uk; admin@lpl-norwegian-consulate.org.uk;
> ITCGM- Norwegian Consulate
> Emne: Your letter from 30/6
>
> Hi,
>
> I'm refering to your letter from 30/6, where you write I've had a change in
> my situation.
>
> There is no such change, just 'a group of scumbags' who have tricked the
> Jobcentre into stopping my claim, it seems.
>
> Regards,
>
> Erik Ribsskog
>


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter