Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. juli 2014

Jeg sendte en e-post til Spexhost

Erik Ribsskog

[SH-275981] SpexHost ~ Support Ticket Updated

Erik Ribsskog Tue, Jul 22, 2014 at 4:58 PM
To: billing
Cc: Contact-Us , CONTACT-US , DWP ICE gateway team , Henrik Wedell-Wedellsborg , Akademikerforbundet , Bjørn Ribsskog , she
Hi,

I haven't gotten any jobseekers-allowance this week eighter.

So I guess I have to look for some free shells, to have the web-shops on.
(Even if that looks less professional, when it comes to the internet-addresses, etc).
Thanks very much for the co-operation since 2011, I think it was, (when someone managed to hijack my web-shop throught One.com).
Best regards,

Erik Ribsskog


On Sat, Jul 19, 2014 at 4:23 PM, billing@spexhost.com <billing@spexhost.com> wrote:
+TTN: Erik Ribsskog,

Support Ticket #275981 has been updated

Description:
Alright. Just to confirm, the two(2) invoices due are each for $13.98. This covers the June and July hosting fees (up through the middle of August). Total due is $27.96. Both of these are overdue by over a month. We are waiving the $20 in late fees AND suspensions due to your circumstances, so please make your best effort to pay these. If they can't be paid on Tuesday we will need to discuss alternatives to keep the accounts active or setup a partial payment plan. We appreciate your understanding in this matter.

----
Regards,
The SpexHost Team
www.SpexHost.com

~ Thomas Law
~ Account Manager
~ SpexHost, LLC

If you want to view the entire log of this ticket log onto our Billing Center at https://www.spexhost.com/billing with your username and password.

If you have any questions regarding this response or any other support questions please feel free to contact us.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter