Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. juli 2014

Jeg sendte enda en e-post til Larvik tingrett

Erik Ribsskog

Re: Hast du 'big tits' or 'small pats'?

Erik Ribsskog Thu, Jul 10, 2014 at 9:00 PM
To: "larvik.tingrett"
Cc: "agder.lagmannsrett" , Henrik Wedell-Wedellsborg , "HRET (postmottak)" , hofmarskallatet , "drammen.tingrett" , post , she , Bjørn Ribsskog , Nord-Trøndelag Bondelag , Akademikerforbundet , "sande.vgs" , "postmottak@svelvik.kommune.no"
Hei,

the Jobcentre i England tuller med meg.

Jeg fikk ikke penger i hele juni.

Så jeg har ikke hatt strøm og internett.

Jeg har gått og leita etter mynter, på gata, den første uka i juli.

Og så fikk jeg cirka 90-100 pund, i går.

Og så kjøpte jeg strøm i går.

Og internett i dag.

Og så ser jeg at jeg liksom skal ha sendt en e-post til min kusine
Rahel, i Tyskland, midt på natta.

Men biblioteket, her i England, stenger klokka 17-18.

Så jeg kan ikke ha sendt det sludderet her.

Politiet behandler meg som noe dritt.

Så de kan jeg ikke sende til.

Og Ola Nordmann har sitti som en åndssvak, og lest bloggen min, i sju år.

Så alle nordmenn burde tatovere et sjutall i panna.

'Jeg har vært idiot i sju år'.

Burde det stå, i panna, på alle 'nårrbaggar':

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Rahel Savoldelli <rahel.savoldelli@web.de>
Date: Thu, Jul 10, 2014 at 12:27 AM
Subject: Re: Hast du 'big tits' or 'small pats'?
To: eribsskog@gmail.com
Cc: doerte.gensow@web.de, black_lady2@gmx.de, ww@bruunhjejle.dk,
sande.vgs@vfk.no


Hi Erik. It's best that you don't contact the family again. Please
leave me in peace and get treatmeant/medications for your mental
illness. None in our family wants to have any more emails from you
about insane babbling.
Rahel

Am 06.07.2014 um 22:31 Uhr hat "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com>
geschrieben:

Salute.

Ich been dain fetter.

Ich keine 'rights'.

Ich overheard 'followed' by 'mafian', in Oslo, in 2003.

Ich habe gefluchtung Liverpool.

Ich keine 'women'.

Ich habe sex mit dick?

Du 'big tits' oder 'small pats'.

Bitte schoen.

Heil Hitler!

Erik Ribsskog

PS.

Warom deine 'fatter' gekören mit tranvestitten in der auto?

PS 2.

Ich høre auf 'Cherry Blossom Girl' immer.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter