Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 17. juli 2014

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Faktura nr. 280551 Østlendingenløpet 2014

Erik Ribsskog Thu, Jul 17, 2014 at 2:32 PM
To: timing@quick.no
Hei,

dette har ikke jeg bestilt.

Erik Ribsskog


2014-07-16 17:16 GMT+01:00 <timing@quick.no>:
 
Quick Systems as
Solvikvegen 15, NO-2843 Eina, Norway
Phone +4761159000
Company registration number: NO876933292MVA
Customer number 137535


Erik Rrribbskog
10 Keith Avenue
LXJ5X Liverpool
 
Date 16.07.2014
Invoice 280551
Payment due 21.07.2014


Product Amount (NOK)
Erik Rrribbskog
Folkefemmern uten tid Klasse: Trim Menn - Pulje: Folkefemmern 150,00
Engangslisens type: Engangslisens 30,00
Total 180,00

Congratulations!
This confirms that you have accepted the challenge and signed up for Østlendingenløpet 2014.
To see who will be joining you click here.

My page
To enable access to your account visit the following link: https://minside.quicktiming.no/
Firsttime users can click "Create account...". Provide the emailadresse you have used to sign up to previous events, and you will receive an email with a link you can use to activate your profile.
Non refundable registration
The registration for the race is non refundable. By registering, a payment obligation occurs. Quick systems as is managing the registration for the organizer.
If payment is not received on time, and we have to send you a reminder, a reminder fee will be added to your account.
Payment from abroad
The invoice can be paid by credit card by following this link. If invoice is paid by using the link, a transaction fee of 2,50% of the purchase amount is added.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter