Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 25. juli 2014

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

Vekteropplæring trinn 1 ID-5197 (20.08.14 - 22.08.14) Oslo

Erik Ribsskog Fri, Jul 25, 2014 at 4:04 PM
To: Kurs/OSL/NO/SECURITAS.SEC-NO@securitas.no
Hei,

jeg har ikke bestilt denne 'dritten' deres.

Jeg er en tidligere Rimi-butikkleder, som nå bor i England.

Og har ikke planer om å flytte tilbake til Norge.
(Overhørte på jobb, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg var forfulgt, av 'mafian'.

Og Kripos har nekta å etterforske.
Og før de gjør det, så flytter ikke jeg tilbake til Norge.

Så noe vekter-kurs i Norge, er ikke aktuelt).
Det er noen som kødder med meg, og bestiller vekterkurs osv., i mitt navn.

Jeg mener å ha lest, på Facebook, at Line Refsdal f. Nilsen.
(Som gikk i klassen min, på Svelvik ungdomsskole, i tre år.

Og på Sande videregående, i et år).
At 'gubben' hennes, jobber, i Securitas.

Så kanskje hu kan forklare, om den mobbinga av meg, som foregikk, på ungdomsskolen, osv.

Kanskje hu skjønner mer om hvem dette kan være.
Så kanskje kan dere finne ut det, og anmelde disse plagerne, (lurte jeg).
Erik Ribsskog

PS.
Politiet er ikke interessert, i mine anmeldelser, har de sagt.

Så derfor sender jeg til 'tyttebærpolitiet', som min lagfører, under førstegangstjenesten, (i Geværkompaniet), Marvin Bricen, kalte Securitas.

Siden dere har tre rundinger, ('tyttebær'), på draktene deres.
Noe sånt.


2014-07-25 13:06 GMT+01:00 <Kurs/OSL/NO/SECURITAS.SEC-NO@securitas.no>:
Vekteropplæring trinn 1 ID-5197 (20.08.14 - 22.08.14) Oslo


Vekteropplæring trinn 1 ID-5195 (06.08.14 - 08.08.14) Oslo

Vi viser til din påmelding til Vekteropplæring – trinn 1. Kurset går over 3 dager på dagtid.

Kurset holdes i lokalene til Securitas AS i Urtegata 9 i Oslo, klokken 0830 - 1505 onsdag og torsdag og klokken 0830 - 1630 fredag

Det er ikke tilgjengelige parkeringsplasser hos Securitas, men det finnes avgiftsbelagte parkeringsplasser i nærområdet.

Kurset følger de krav som "Forskrifter til Lov om vaktvirksomhet" § 5 stiller til teoretisk opplæring av vaktpersonell, dvs. 15 timer + 50 timer. Vekteropplæring trinn 1gir kompetanse
til deltagelse på vekteropplæring trinn 2. Bestått eksamen på kurset er forutsetning.  

Introduksjonskurset inneholder følgende emner:
* Introduksjon til vaktbransjen
* Helse, miljø og sikkerhet
* Brannvern
* Konflikthåndtering
* Jus
* Etikk
* Førstehjelp
* Skriftlig prøve/evaluering





Vennlig hilsen

Securitas AS
opplæringsavdelingen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter