Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 26. juli 2014

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog

confirm 76842eba5413a25c1bdc3a06fbd1a28a0c4a3d4b

Erik Ribsskog Sat, Jul 26, 2014 at 12:41 AM
To: istex-owner@listar.hi.is
Hi,

someone have put me on your subscriber-list, to spam my mail-inbox, it seems.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From:  <istex-request@listar.hi.is>
Date: Sat, Jul 26, 2014 at 12:38 AM
Subject: confirm 76842eba5413a25c1bdc3a06fbd1a28a0c4a3d4b
To: eribsskog@gmail.com


Mailing list subscription confirmation notice for mailing list IsTeX

We have received a request from 95.211.205.151 for subscription of
your email address, "eribsskog@gmail.com", to the istex@listar.hi.is
mailing list.  To confirm that you want to be added to this mailing
list, simply reply to this message, keeping the Subject: header
intact.  Or visit this web page:

    http://listar.hi.is/mailman/confirm/istex/76842eba5413a25c1bdc3a06fbd1a28a0c4a3d4b


Or include the following line -- and only the following line -- in a
message to istex-request@listar.hi.is:

    confirm 76842eba5413a25c1bdc3a06fbd1a28a0c4a3d4b

Note that simply sending a `reply' to this message should work from
most mail readers, since that usually leaves the Subject: line in the
right form (additional "Re:" text in the Subject: is okay).

If you do not wish to be subscribed to this list, please simply
disregard this message.  If you think you are being maliciously
subscribed to the list, or have any other questions, send them to
istex-owner@listar.hi.is.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter