Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 18. juli 2014

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: New contact form received

Erik Ribsskog Thu, Jul 17, 2014 at 11:03 PM
To: OsloTriathlon Rye
Hei,

jeg har aldri vært med i triathlon.

Det er noen som sender tulle-eposter i mitt navn.

Men en Oslo-direktør ved navn Erik Thorhallsson, har tidligere jobbet
for faren min.

Og han har jeg lest om, på nettet, at har vært med på triathlon.

Så dere får høre med han.

Kanskje det er han som tuller?

Erik Ribsskog


2014-07-17 22:28 GMT+01:00 OsloTriathlon Rye <kontakt@oslotriathlon.no>:
> Nei dessverre ikke
>
>
> 17. juli 2014 kl. 15.49 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
>>
>> You have received a new contact form message.
>> Name : Erik Ribsskog
>> Email : eribsskog@gmail.com
>> Message : Hei,
>>
>> jeg hasr tidligere deltatt i en del triathlon i England i løpet av de
>> siste år, nå har jeg lyst til å delta hjemme i Norge også.
>> Har dere noen ledige plasser ?
>>
>> Mvh
>> Erik Ribsskog
>>
>
>
>
> --
> Mvh. Anders
> www.oslotriathlon.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter